Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: به واسطه سخت افزار، شرایط نصب و راه اندازی VAR کاملا فراهم است و سه ورزشگاه داوطلب شده‌اند.

خبرگزاری میزان - سهیل مهدی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در خصوص پیش بینی حدودی پایان لیگ برتر اظهار داشت: به امید خدا اگر شرایط خاصی پیش نیاید تا قبل از هجدهم یا نوزدهم مرداد جام حذفی را هم به پایان می‌رسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ هم تقریبا دو هفته قبل از آن تمام می‌شود. چون نیمه نهایی و فینال را بعد از لیگ قرار دادیم.

وی در مورد اینکه ممکن است چهارم یا پنجم مرداد لیگ برتر تمام شود، گفت: تا قبل از دهم لیگ برتر تمام می‌شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان در نظر گرفته شده برای پنجره نقل و انتقالاتی عنوان کرد: به واسطه مکاتباتی که با فیفا انجام شد پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر شرایط لیگ تغییر پیدا کرد و قبل از شروع لیگ قهرمانان، تیم‌ها می‌توانند با خیال راحت نقل و انتقالات را انجام بدهند و بعد از آن هم لیگ شروع می‌شود.

وی در خصوص زمان برگزار بازی‌ها، اظهار داشت: قاعدتا به واسطه گرمای هوا باید در ساعاتی که بعد از اذان مغرب است بازی‌ها را برگزار کنیم. سعی می‌کنیم سه هفته آخر را به خاطر فشرده بودن مسابقات هم در قعر جدول و هم در صد جدول همزمان برگزار کنیم. دو هفته آخر صددرصد همزمانی داریم.

مهدی در مورد اینکه مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در شهریور شروع می‌شود و آیا جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی خواهند داشت، گفت: تعیین کننده‌ترین مورد برای ما جلسه با سرمربی تیم ملی است. در این مرحله از مقدماتی جام جهانی تیم ما باید ۵ بازی انجام بدهد. به واسطه نوع مسابقه و تقویم فیفا باید این فضا را در نظر بگیریم. مسلما سرمربی تیم ملی برای اردو‌ها و قبل از مسابقات برنامه خواهد داشت. این مساله خط قرمز ما است و حتما باید آن را رعایت کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا شرایط استفاده از VAR‌را در فوتبال کشورمان داریم، عنوان کرد: بله، تصمیم گیری‌ها در این مورد صورت گرفته تا مقطعی هم پیش رفته، چون تغییراتی در سطح ارشد مدیریت فدراسیون فوتبال داشتیم موارد و اولویت‌هایی مانند حضور تیم ملی و... جایگزین شد. این پروژه قابلیت از سرگیری دارد.

مهدی تصریح کرد: مدلی که باید وارد ایران شود هم به تایید فیفا رسیده، اما برای نصب و راه اندازی سیستم کمک داور ویدئویی مسیر و فرآیندی باید با آموزش طی شود. در هر مرحله که طی شود فیفا تایید می‌کند. مسیر تایید مقداری طولانی است و امیدوارم هرچه زودتر کار را شروع کنیم تا بتوانیم این مسیر را طی کنیم. اما به واسطه سخت افزار، شرایط کاملا فراهم است. بعضی از ورزشگاه‌ها از جمله نقش جهان، شهدای فولاد و آزادی هم داوطلب شده‌اند. امیدوارم فرآیند این پروژه هرچه زودتر آغاز شود.

بیشتر بخوانید: خطیبی: تراکتور فعلی با تفکرات پنج مربی بسته شده/ ستاره باید دلش با تیم باشد، نه تا سه نصفه شب بیدار بماند

انتهای پیام/

برچسب ها: سهیل مهدی لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سهیل مهدی لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک

 رضا شایسته  گفت: این برنامه با حضور کارکنان شهرک صنعتی قرچک، ادارات حفاظت محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و با شعار " مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین"، در شهرک صنعتی قرچک برگزار و این منطقه از زباله و کیسه‌های پلاستیکی پاکسازی شد.

وی با اشاره به اینکه در ایران سالانه نزدیک به نیم میلیون تن پلاستیک مصرف می‌شود و هر ایرانی در روز ۳ پلاستیک مصرف می‌کند که عمر متوسط استفاده از آن ۱۲ دقیقه است، افزود: کشور ما جز ۲۰ کشور اول دنیا در تولید زباله‌های پلاستیکی است و ۹۶% کیسه‌های مصرفی مستقیم وارد سطل زباله می‌شود و متاسفانه هر کیسه پلاستیک برای تجزیه شدن به ۳۰۰ سال زمان نیاز دارد.

شایسته اظهار داشت: بلع مواد پلاستیکی توسط حیات وحش، بزرگترین عامل تلف شدن موجودات دریایی و ۸۰ گونه جانوری مختلف در دنیاست.

وی با بیان اینکه راه علاج رهایی از معضلات اشاره شده استفاده از کیسه‌های زیست تخریب پذیر بوده که به سرعت تجزیه شده و هنگام تخریب، آلایندگی زیادی ندارند، تصریح کرد: شهروندان ضمن اجتناب جدی از ظروف یکبار مصرف و کیسه‌های پلاستیکی از کیسه‌های پارچه‌ای برای خرید استفاده کنند.

 سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک در پایان ابراز امیدواری کرد که با رعایت مفاد لایحه ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای قدم‌های موثری برای رفع معضل جدی آلایندگی‌های کیسه‌های پلاستیک برداشته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست
  • کاهش قیمت نفت همزمان با کاهش مخاطرات ژئوپلتیک منطقه
  • برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان