Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال ارشدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در انتخابات شورای اسلامی شهر دیواندره به ترتیب  پرویز درویشی ۲ هزار و ۶۶۶ رای، چیاکو نظری یک هزار و ۱۷۶۶ رای، فرزاد باباویسی با یک هزار و ۶۳۰ رای،‌ سردار سردارپور با یک هزار و ۵۶۲ رای و اشرف احمدی با یک هزار و  ۵۴۶ رای به عنوان منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای عبدالواحد لطفی با کسب یک هزار و ۱۶۵ رای و قانع نیک نفس نیز با کسب یک هزار و۸۲ رای به عنوان ۲ نفر علی البدل در ششمین دوره انتخابات ششمین دوره شهر دیواندره انتخاب شدند.

فرماندار دیواندره گفت: در انتخابات شهر زرینه منصور مولودی ۴۳۸ رای و جلال مرادی با کسب ۴۱۱ رای،‌ آقای منصورحدادی با کسب ۴۰۴ رای،‌ آقای عثمان علیپور با ۳۸۱ رای،‌ آقای عارف محمدخانی با ۳۳۹ رای پنج نفر منتخب شورای اسلامی شهر زرینه انتخاب شدند.

وی افزود: آقای آرش بهرام پور با ۳۲۶رای و خالدویسی با کسب ۳۲۴ رای به عنوان ۲ نفر علی البدل در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر زرینه انتخاب شدند.

ارشدی گفت: در انتخابات شهر هزارکانیان ، کمال الدین عبدی با ۱۸۶ رای ، سیدجمیل حسینی با ۱۸۴ رای ایوب عباسی با ۱۴۵ رای و خانم هاوژین زارعی ۱۴۱ رای و اقبال خدارحمی با ۱۳۷ رای پنج نفر منتخب شورای اسلامی شهرهزارکانیان انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات شهرستان دیواندره ۶۳ هزار و ۵۳۶ نفر واجد رای دادن بودند که ۶۲ درصد در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  که رتبه اول استان را داشته شرکت کردند.

در شهرستان دیواندره ، ۲۵۰۰نفر عوامل اجرایی و ۱۲۱ شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برعهده داشتند.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ دیواندره مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ دیواندره مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ دیواندره مشارکت انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر شهرستان دیواندره شورای اسلامی انتخاب شدند ششمین دوره یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد

نایب رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر گفت: یکی از سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر در دوره ششم این است که باید با عملکرد جهادی چتر خدمت بر سر همه محلات شهر و شهروندان گسترده شود و این مهم با هدف توسعه و ایجاد تحول در شهر در سال ۱۴۰۳ با قدرت دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، صفیه حیدرزاده، امروز_ چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع پرسنل شهرداری زرین‌شهر اظهار کرد: شهرداری از جمله سازمان‌هایی است که بیشترین خدمت‌رسانی را به شهروندان دارد و یکی از اتفاقات مهمی که در دوره ششم مدیریت شهری زرین‌شهر رخ داد، انجام اقدامات فرهنگی و اتمام پروژه‌های عمرانی است که باهدف نشاط و شادابی شهروندان و همچنین پیشرفت و توسعه و آبادانی شهر انجام شده است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر در دوره ششم این است که باید با عملکرد جهادی چتر خدمت بر سر همه محلات شهر و شهروندان گسترده شود و این مهم با هدف توسعه و ایجاد تحول در شهر در سال ۱۴۰۳ با قدرت دنبال خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر تصریح کرد: حوزه فعالیت و مسئولیت در شهرداری بسیار متنوع و گسترده است و موفقیت این نهاد در حل چالش‌های شهری و خدماتی که ارائه می‌کند، در گرو همدلی و همراهی همه‌جانبه سه ضلع شهردار، اعضا شورای شهر و پرسنل شهرداری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی زمان سپری شده از عمر مدیریت شهری زرین‌شهر در دوره ششم فضای همدلی و همکاری خوبی بین سه ضلع شهردار، اعضا شورای شهر و پرسنل شهرداری ایجاد شده است و با همراهی شهروندان قادر خواهیم بود اتفاقات مثبتی را در خطه طلایی ایران رقم بزنیم.

حیدرزاده با بیان اینکه امروز شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان در این شهر هستیم، اضافه کرد: باید از تلاش شهردار زرین‌شهر تقدیر کرد، چراکه در سال ۱۴۰۲ شاهد افتتاح بیشترین پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری زرین‌شهر در سطح شهرستان لنجان بودیم و در این مسیر باید از پرسنل شهرداری تشکر کرد که در اجرای امورات شورای شهر و شهرداری به شکل جهادی عمل کردند.

وی عنوان کرد: وصول دو هزار میلیارد ریالی بودجه شهرداری زرین‌شهر در سال ۱۴۰۲ نشان داد تحقق بودجه سال‌جاری نیز به خوبی انجام خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ نیز بتوانیم در مسیر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و در نهایت توسعه پایدار زرین‌شهر حرکت کنیم.

کد خبر 739570

دیگر خبرها

  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد