Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پنجمین دوره طرح ملی افتتاح پروژه های مناطق آزاد به دستور ریاست جمهوری عملیات احداث مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده منطقه آزاد انزلی با چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی کلید خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، امروز (دوشنبه، ۳۱ خرداد) به دستور رئیس جمهور عملیات احداث مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده منطقه آزاد انزلی در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر و با استفاده از آخرین استانداردها و شاخص های بین المللی در این منطقه کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده بیش از ۲۳ هزار متر مربع زیر بنا دارد و براساس پیش بینی ها ظرف مدت دو سال و نیم  در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد احداث و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

این مجتمع گردشگری و تفریحی در راستای گسترش زیرساخت ها و امکانات توریستی منطقه آزاد انزلی به منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات این حوزه برای جذب گردشگران داخلی و خارجی و تنوع بخشی به مجموعه های تفریحی-گردشگری موجود در سطح منطقه در قالب قرارداد ساخت و بهره برداری با این سازمان ایجاد می شود.


در کنار مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده منطقه آزاد انزلی بخش های دیگری چون پارک کودکان، نینجا پارک بزرگسالان و نوجوانان و پارک VR (واقعیت مجازی) و دیگر امکانات تفریحی مرتبط در مرکز فاز تجارت و گردشگری منطقه با سرمایه گذاری ایرانی مقیم خارج از کشور ساخته می شود.


اکنون در حوزه گردشگری منطقه آزاد انزلی دارای بزرگترین مجموعه تفریحی-گردشگری آکواریوم و باغ خزندگان کشور، بزرگترین مرکز تفریحات دریای شمال کشور، مجموعه مارینا مشتمل بر اسکله قایق های تفریحی و ورزش های آبی و سایر امکانات تفریحی برای گردشگران ورودی داخلی و خارجی است.


امروز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه در مناطق آزاد ارس، کیش قشم، چابهار و انزلی با اعتبار ۶۲ هزار میلیارد تومان آغاز شد. 

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد اروند منطقه آزاد ماکو منطقه آزاد تجاری منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

بوستانی با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر به عمل آمد متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان می‌باشد.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار ما این است با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

کد خبر 6086027

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود