Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهیمه محمدحسن مدیر امور بین الملل فدر اسیون ملی ورزش های دانشگاهی، از جانب آکادمی رهبران داوطلبی فیزو بعنوان یکی از لیدرهای این آکادمی انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، فهیمه محمدحسن در خصوص فعالیت های لیدر آکادمی فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی(فیزو) اظهار داشت: تدوین برنامه عملیاتی سفیران فیزو، نظارت بر فعالیت های آکادمی و اجرای وبینارها و برنامه های آموزشی از جمله این فعالیت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ترویج فعالیت های آکادمی فیزو در ایران گفت: فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی در حال تشکیل آکادمی سفیران فدراسیون در ایران است که در این راستا با هیات های استانی مکاتبه شده تا دانشجویان علاقمند و فعال در حوزه ورزش دانشگاهی را به این فدراسیون معرفی کنند.

به زودی ضوابط و شرایط تشکیل آکادمی سفیران فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی در ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ملی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد

یک مقام دفاعی قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع قطر اعلام کرد: وزیر مشاور در امور دفاعی این کشور در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع آمریکا اوضاع منطقه را بررسی کردند. 

در این گفت‌وگو وزیر مشاور در امور دفاعی قطر و وزیر دفاع آمریکا از همه طرف‌ها خواستند که خویشتنداری کنند و سطح تنش‌ها را کاهش دهند.

رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر

انتهای پیام/ 
 

دیگر خبرها

  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • انتخاب پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در بخش جایزه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی