Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید احمد خاتمی روز دوشنبه در آیین ملی نکوداشت استاد تراز انقلاب اسلامی که همزمان با چهلمین سالگرد شهادت استاد بسیجی شهید مصطفی چمران و روز ملی«استاد بسیجی» با حضور شخصیت های کشوری و لشکری در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: افتخار می کنم به وجود شما استادان بسیجی که در عرصه فرماندهی فرهنگی هم بالاتر از فرماندهی آموزشی است نقش آفرین هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بدون تردید دولت اسلامی نیازمند بازوان توانایی مثل شما در عرصه فرهنگی است و ان شاء الله برنامه ریزی هایی در جهت ارتقای جایگاه های خوب شما در عرصه فرهنگی تازه نفسان مدیریت کشور داشته باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره استاد بسیجی شهید مصطفی چمران و دانشمند شهید محسن فخری زاده، افزود: این دو شهید سعید از دو جهت مصداق اوتوالعلم هستند، چرا که هم دانش و هم جهاد دارند.

آیت الله خاتمی توضیح داد: داستان مجاهدت های شهید دکتر مصطفی چمران در لبنان و دفاع مقدس خود به تنهایی کتاب قطوری خواهد شد.

وی گفت: می خواهم ۲ مطلب را در مورد انتخابات عنوان کنم. مطلب اول درباره شکوه حضور است که بحمدالله انتخابات در طول جمهوری اسلامی باشکوه برگزار شده، اما این دفعه ویژگی های دیگری داشت که در تمام انتخابات ما بی نظیر بوده است که این همه خارجی ها به صف شوند تا مردم رای ندهند. آنها بسیج شده بودند تا ملت ایران را از آمدن پای صندوق رای بازدارند.

امام جمعه موقت تهران افزود: دشمنان نظام اسلامی در این مسیر از رسانه های استکباری تا آدم های استحاله شده و فقیرشان پای کار بودند و اعلام می کردند ۱۵ تا ۲۰ درصد واجدین رای برای شرکت در این انتخابات می آیند. آنها در نظرسازی های خود عنوان می کردند که بیش از ۳۰ درصد بیشتر نمی آیند، اما به کوری چشمشان آن شد که دیدید که بیش از ۴۸ درصد مردم آمدند.

وی درباره شرایط کرونایی برگزاری انتخابات اخیر اظهار داشت: بعضی ها بخاطر شرایط بیماری کرونا بخاطر بیمارهای زمینه ای و وضعیت خطرناکی که برخی ها دارند می ترسیدند در اماکن شلوغ حضور پیدا کنند. حداقل ۱۰ درصد عدم حضور را باید در این عرصه دید؛ چرا که شرایط عادی نبود و دستگاه هویت سنج متاسفانه از اول صبح تا آخر شب بازی در آورد. نمی‌خواهم کسی را متهم کنم دستگاه قضایی باید بررسی کند.

ادامه دارد...

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ محسن فخری‌زاده شهید مصطفی چمران سید احمد خاتمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ محسن فخری زاده شهید مصطفی چمران انتخابات ۱۴۰۰ محسن فخری زاده شهید مصطفی چمران سید احمد خاتمی مصطفی چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

به گزارش قدس آنلاین،‌ سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری تهران و فرمانداری تهران.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» نوشته سعید ابوالقاضی معرفی می‌شود. این کتاب که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است، گلچینی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره ارزش و جایگاه معلمین، جایگاه تعلیم و تربیت و نقش اخلاق، تعهد و دانش در معلمان، علم و اهمیت علم‌آموزی، لزوم خودباوری در دانش‌آموزان، تعهد و تخصص، وجدان کاری، فرهنگ و تهاجم فرهنگی است.

در بخشی از کتاب، موضوعاتی پیرامون جایگاه والای شهید مطهری به عنوان معلمی برتر، سند تحول آموزش و پرورش و برخی نمودارهای مهم در رابطه با معلمان و آموزش و پرورش نیز گنجانده شده است. علاقمندان می‌توانند کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران، تهیه نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس ارشد امام(ره) درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عکس| عروس امام خمینی (ره) کیست؟/ همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی