Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@01:14:48 GMT

وقتی دل یک پرسپولیسی برای سرمربی استقلال سوخت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۶۷۷۹

وقتی دل یک پرسپولیسی برای سرمربی استقلال سوخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هادی عقیلی مدافع سابق قرمزها امروز در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه حرف هایی به زبان آوررد که خلاصه ای از حرف هایش را می خوانید:

*به نظر من کی روش تیم ساز بود. کاش مثل این مربی چندتا در لیگ برتر داشتیم. او استایل بازی تیم ملی را عوض کرد.

*تصمیم گیرنده درباره اسکوچیچ ما نیستیم ولی بحث مالی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کلی بدهی داریم. در بحث فنی هم دراگان در شرایط بدی به تیم ملی ملحق شد. نتایجی خوبی گرفت. به نظرم در بازی بحرین و عراق خودش را نشان  داد. صد در صد موافق ماندن اسکوچیچ هستم.

*به تمرین استقلال رفتم و دلم برای شفر سوخت. تیم را به محل تمرین در زمین شماره دو آزادی راه نمی دادند. می گفتند باید به روز اجازه زمین را بدهید. ۲۰۰ دقیقه ای با شفر حرف زدم و پرسید این شرایط را تجربه کرده ای که گفتم هرگز. واقعا دلم برایش سوخت و درک نمی کنم چرا بعدا او را برکنار کردند چون در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول  نتیجه گرفته بود.

*درجریان اتفاقات رخ داده در استقلال نیستم. ولی  شما ببینید از زمان رفتنن شفر مربیاان بعدی هم آمدند چه اتفاقاتی برایشان افتاد. تصمیمات این باشگاه همیشه قابل احترام بوده است. دیدید برای استراماچونی هم چه اتفاقاتی افتاد. حتی برای کالدرون  در پرسپولیس. این مربیان می توانستند به فوتبال ما کمک کنند. به نظر من بحث بحث مالی نبود. دو باشگاه پول داشتند. مشکل انگار چیز دیگری بود.

*پرسپولیس قابل احترام است و این نمی تواند درست باشد که بعد از اینهمه قهرمانی بگویم یک نفر کمک کرده  تا این اتفاقات بیفتد. آمار مالکیت، گل زده و گل خورده این تیم مشخص است. آنها قابل احترام هستند. الان هم نمی شود گفت چون سپاهان در صدر جدول است به خاطر کمک وزیر بوده است.

۲۵۲ ۲۵۲

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است که شانس این را داشته که در سه مقطع مختلف در پرسپولیس بازی کند و هر بار هم شماره هفت را بپوشد.

سروش حالا دو روز بعد از جشن تولد ۳۴ سالگی خود به تمرینات بازگشت تا در سال جدید نیز برای موفقیت پرسپولیس تلاش کند. او همه جام‌های داخلی را با پرسپولیس کسب کرده و دو بار نیز تجربه گرفتن سه‌گانه را با این تیم داشته اما بدون شک اشتیاق او برای کسب افتخار با پرسپولیس سیری ناپذیر است.

او حالا در ۳۴ سالگی نیز آمادگی خوبی دارد و جزء بازیکنان مهم اوسمار ویه‌را محسوب می‌شود. سروش در اولین تمرین سرخ‌ها در سال ۱۴۰۳ با گذاشتن احترام نظامی کنار عبدالکریم حسن و فرشاد فرجی تصویر جالبی را خلق کرد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • بحث در مورد نداشتن عید نوروز به خاطر جنگ غزه/ علی مطهری: به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم/ هادی سروش: حرف آقای مطهری قابل قبول نیست؛ احترام به رسومات از سفارشات امیرالمومنین به مالک اشتر است
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • قیمت سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد؛ پرسپولیس گران تر از استقلال
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی