Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:07:18 GMT

باد شدید با سرعت ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت زابل را در نوردید

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۶۹۴۶

باد شدید با سرعت ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت زابل را در نوردید

محمود دیانتی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: وزش این باد شدید موجب خیز ش گرد و خاک و کاهش شعاع دید افقی به ۱۵۰۰ متر در محدود فرودگاه زابل شده است.
وی افزود: در زهک از دیگر شهرهای شمال سیستان و بلوچستان نیز بیشینه سرعت وزش باد به حدود ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید و گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی در محدوده اداره هواشناسی این شهر را به ۱۵۰۰ متر کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی همچنان وزش بادهای شدید ۱۲۰ روزه و گرد و خاک در شمال استان ادامه دارد.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود روز سه‌شنبه قدری از شدت وزش باد در شمال استان کاسته شود اما مجدد از چهارشنبه وزش باد و گردوخاک در این نواحی تشدید می‌شود.
دیانتی خاطرنشان کرد: در این مدت در مناطق مرکزی و غرب استان وزش باد با شدت کمتر نسبت به نواحی شمالی همراه با گردوخاک انتظار می‌رود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان توفان زابل سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توفان زابل سیستان و بلوچستان توفان زابل سازمان هواشناسی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان

حیدری  مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت:  از چهارشنبه تا شب پنج شنبه برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی  و ارتفاعات شرقی و جنوبی استان در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه برای روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود. 

حیدری توصیه کرد:از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط شود و مدیریت آب سدها  انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟
  • هشدار قرمز برای سیستان و بلوچستان | موج شدید بارش‌ها در راه است
  • زلزله بامدادی این استان را به لرزه درآورد/ جزئیات
  • تصاویری از سیلاب شدید در استان سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند