Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدمصطفی موسوی شهردار شیرین سو از رونمایی المان شهدای گمنام و برگزاری نخستین یادواره شهدای گمنام شهر شیرین سو در پنجشنبه این هفته و در ساعت ۱۸ تا ۲۰ خبر داد و افزود: با تشریح اهمیت حضور شهدا در پارک‌ها و بوستان‌های کشور برای جلای روح مردم و زنده ماندن اهداف شهدا در ذهن نسل جوان و نوجوان پنج سال گذشته دو نفر از شهدای گلگون کفن گمنام این سرزمین در یکی از بوستان‌های شیرین سو آرام گرفتند تا آرمان‌های شهدا در جای جای این شهر تبدیل به فرهنگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نیرو‌های شهرداری شیرین سو براساس وظیفه خود و نیز ادای دین به شهدای عزیز طراحی و ساخت المان آن‌ها را آغاز کرد که پس از گذشت حدود یک سال کار آن به اتمام رسید.

موسوی همچنین به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و ادامه داد: محل دفن این شهدای گمنام نیز به بوستان بزرگی تبدیل شده است که علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز شهری، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی نیز در این مکان برگزار می‌شود.

اوبا بیان اینکه وجود المان‌های شهدا در شهر‌ها نقش زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و شهدا نماد‌های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، بیان کرد: همزمان با رونمایی از المان شهدای گمنام، نخستین یادواره شهدای گمنام در شهر شیرین سو نیز در شأن شهدای بزرگوار برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهید شهرداری شیرین سو شهدای گمنام شیرین سو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این آیین که با حضور خانواده شهدا و شماری از دست اندرکاران ورزش فارس در زورخانه حیدر کرار مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی شیراز برگزار شد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و معاون اجرایی سپاه فجر از خانواده معظم پنج شهید ورزشکار دفاع مقدس و شهدای امنیت تجلیل کردند.
همچنین در این مراسم، باستانی کاران همراه با نوای مرشد زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.
این مراسم به یاد شهید ابراهیم هادی برگزار شد.یکم اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی به نام روز شهید ورزشکار نام گذاری شده است.
شهید ابراهیم هادی، اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان شهر تهران دیده به هستی گشود و ۲۲ بهمن سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • پایان مسابقات فوتسال جام شهدا در عقدا
  • ۵۰ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است