Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم صالحی عمران از آغاز صدور احکام همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و احکام تغییر تاریخ اجرای افزایش حقوق اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از اسفند سال ۹۸ خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبه صورتجلسه نشست فوق العاده هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه‌ای و پس از موافقت سازمان برنامه و بودجه احکام افزایش ضرایب فوق العاده ویژه اعضای هیأت علمی این دانشگاه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله اول افزایش ۳۰ درصدی که پس از تأمین اعتبار از جز دو بند واو تبصره دو قانون بودجه ۱۴۰۰ و تخصیص به دانشگاه قابل پرداخت خواهد بود.

صالحی ادامه داد: در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۶۶۸ عضو هیأت علمی مشغول به فعالیت هستند که با صدور این احکام ماهانه بیش از ۲۰ میلیارد ریال بار مالی برای دانشگاه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اضافه کرد: بدیهی است احکام اعضای هیأت علمی متقاضی تمام وقت ویژه نیز پس از تأیید فرایند درخواست و تأیید کمیته ترفیعات معاونت آموزشی دانشگاه متعاقباً احکام متقاضیان و مشمولین طرح در ماه جاری صادر خواهد شد.

وی تشریح کرد: جز دو بند واو تبصره ۲ قانون بودجه از محل ارائه حق الامتیاز واگذاری سهام و حقوق مالکانه دولت، واگذاری طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای و طرح‌های سرمایه گذاری متعلق به دولت و شرکت‌های دولتی و واگذاری اموال و دارایی‌های غیر منقول مازاد دولت تأمین و از طریق سازمان برنامه و بودجه جهت هزینه کرد در جزهای این بند از تبصره قانون بودجه منجمله همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی، رتبه بندی معلمان و غیره تخصیص می‌یابد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: در اجرای دستور پنجم مصوبه هیأت امنای دانشگاه موضوع اصلاح تاریخ اجرای افزایش ضریب تا سقف ۵۰ درصد حقوق و فوق العاده‌های اعضای غیر هیأت علمی از یک بهمن ۹۹ به یک اسفند ۹۸ صدور احکام کارگزینی آغاز شده است که محل تأمین آن نیز مانده سنوات اعتبارات مصرف نشده سال‌های قبل و درآمد اختصاصی در سال جاری قابل پرداخت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تعداد ۵۸۸۰ نفر شاغل به عنوان عضو غیر هیأت علمی فعالیت دارند که اجرای این برنامه نیازمند بیش از ۱,۱۵۰ میلیارد ریال اعتباراست. لازم به ذکر است که منابع اعتباری این دو بند در قانون بودجه متفاوت بوده و امکان جابجایی آن وجود ندارد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادامه داد: در اجرای قانون تفسیر بند واو ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و مجوز سازمان اداری و استخدامی مبنی بر تبدیل وضع ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که به صورت قراردادی و شرکتی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تا پایان سال ۱۳۹۹ اشتغال تمام وقت داشته‌اند در حال اجرا می‌باشد.

وی گفت: پس از طی مراحل اداری و تاییدیه های گزینش، اطلاعات اکثر مشمولین در سامانه کارمند ایران بارگذاری شد و پس از اخذ کد کارمندی از سوی این سازمان به استخدام رسمی قطعی تبدیل وضعیت خواهند شد.

کد خبر 5240831 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای افزایش حقوق انتخابات 1400 وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش سیدابراهیم رئیسی آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی دستیاران پزشکی آزمون استخدامی آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی مصاحبه دکتری آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای اعضای هیأت علمی هیأت علمی قانون بودجه حقوق اعضای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول

پیش نشست پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع) با رویکرد اندیشه تمدنی امام رضا(ع) عدالت برای همه و ظلم به هیچ کس با موضوع محوری «اندیشه تمدنی امام رضا(ع)؛ عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس» در پردیس دانشگاه آرال استانبول برگزار شد.  

در این نشست، قدیر جان‌آتان، عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه صباح الدین زعیم استانبول، علی راد، عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث دانشگاه تهران، محمد نوردوغان، عضو هیأت علمی دانشگاه آرل استانبول، حسن کارابولوت، مترجم و نویسنده و امید آکتاش نویسنده، شاعر و محقق  ترک سخنرانی کردند.

در ابتدای این نشست، حسن کارابولوت، پژوهشگر و نویسنده ترک دبیرپیش نشست، پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعیدرضا عاملی، دبیر علمی پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع) را قرائت کرد. در این پیام آمده است: تلاش کنگره جهانی امام رضا(ع) بر این است که بتواند با جلب توجه اندیشمندان سراسر جهان، امتداد حوزه‌های فکری و تمدنی امام رضا(ع) را در دنیا به صورت بهتر و گسترده تری توسعه دهد، امروزه عدالت، یک مسأله جهانی است و جزو اصول عامه بوده و در نوع خود موضوع بسیاری از مسائل در سطح جهان است.

قدیر جان‌آتان، عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه صباح الدین زعیم استانبول نیز در سخنان خود، به مفاهمه و همگرایی عدالت و در خصوص دوسویی عدالت در اسلام از جمله عدالت، حقیقت، کرامت، تبعیض، ظلم پرداخت.

از دیگر سخنران این نشست؛ علی راد، عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث دانشگاه تهران در سخنانی به ضرورت توجه کانونی به اندیشه تمدنی امام رضا(ع) و احیای میراث گرانقدر رضوی در فراگیری عدالت و پرهیز از ظلم خواهند اشاره داشت.

محمد نوردوغان هم در سخنانی، درباره حیات پربرکت امام رضا علیه السلام گفت: در اهمیت عدالت همین بس که قرآن آن را غایت ارسال رسل و انزال کتاب و میزان توصیف می‌کند.

شایان ذکر است، این نشست از طریق کانال ۱۴ ترکیه و کانال سحر جمهوری اسلامی ایران و همچنین، کانال یوتیوب نمایندگی فرهنگی کشورمان در استانبول پخش شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول