Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مرادی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: خادمیاران رضوی در طول سال و با مشارکت گروه‌های جهادی استان برنامه‌های متعددی در جهت رفع محرومیت و کمک به خانواده‌های نیازمند برگزار کرده است.

وی ادامه داد: به همت خادمیاران رضوی و به‌مناسبت ایام پر خیروبرکت دهه کرامت پیش از ظهر امروز آیین تجلیل از ۱۵ گروه فعال جهادی در زمینه‌های مواسات و همدلی، ساخت و ساز منزل محرومین،کمک‌رسانی در سیل و زلزله، تهیه جهیزیه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مسؤول گروه‌های جهادی کانون خدمت رضوی استان کرمانشاه یادآور شد: تقدیر از حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان به خاطر حمایت در برگزاری برنامه‌های جهادی خادمیاران توسط خدام حرم علی بن موسی الرضا(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه گروه های جهادی محرومیت مشارکت محسن مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: برگزیدگان در زمینه کشاورزی، صنعت، هنر، خدمات، پوشاک، مالی، رایانه و برق برتر شناخته شدند.
احمد فولادی افزود: از ۹۶ اثر ارسالی هنرجویان ۷ هنرستان به نخستین جشنواره ایده تا بازار، ۱۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت و سه ایده نوین از سوی هیئت داروان بعنوان برگزیده این جشنواره معرفی شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌آفرینی، استعداد سازی هنرجویان، تشویق و ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و خلاقیت، آشنایی هنرجویان با پژوهش و شیوه‌های کشف و حل خلاقانه مسائل است.

بیشتربخوانید: معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی