Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات هرمزگان از پیش بینی برداشت 20 تن گوشت ماهی خاویاری درهرمزگان تا پایان سال خبر داد و گفت: این میزان سه تن بیشتر از تولید سال گذشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مسعود بارانی افزود : اکنون ۱۵ مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در استان فعال است و تا پایان سال نیز یک مزرعه دیگر به ظرفیت ۵۰ تن ماهی خاویاری با ۳۰ استخر به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون مزارع پرورش ماهی خاویاری در شهرستان‌های رودان، میناب، حاجی آباد و بندرعباس واقع است عنوان کرد: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی استان، ماهیان خاویاری تاکنون در این استان رشد مناسب و قابل توجهی داشته اند.

بارانی با اشاره به اینکه پرورش ماهی‌ خاویاری صنعتی جدید در استان هرمزگان است گفت: ماهیان خاویاری که در استان پرورش داده می‌شود  بیشتراز گونه فیل ماهی، اوزون برون و سیبری هستند.

وی افزود : ماهیان خاویاری زمانی که به وزن بازاری حداقل سن بالای 2 سال برسند می‌توان از گوشت آن استفاده کرد و همچنین سن ماهیان در زمان تولید خاویار بسته به گونه ماهی معمولا از5 تا 10 سال متفاوت می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برداشت خاویار ماهی ماهیان خاویاری ماهی خاویاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش، گفت: باتوجه به تاثیر مستقیم نمرات امتحانات‌نهایی در کنکور، لازم است آزمون در فضایی آرام و مناسب برگزار شود.

وی اضافه کرد: همچنین تجهیزات و امکانات لازم از جمله تهیه کاغذ از طرف فرمانداری تامین شده و از این بابت هم جای نگرانی نیست.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر آگاه‌سازی دانش‌آموزان از نحوه برگزاری امتحانات‌نهایی، افزود: تعمیرات جزیی برخی از مدارس نیز برای بعد از برگزاری امتحانات در دستور کار قرار دارد.

عباسی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته معلم، بیان کرد: آموزش‌و‌پرورش زمینه‌ساز رشد و توسعه اجتماعی در جامعه بوده که در سایه تلاش معلمان امکان‌پذیر است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • برای طول عمر به جای گوشت گاو، ماهی بخورید!
  • جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
  • جلوگیری از مرگ زودهنگام با جایگزینی گوشت گاو با ماهی
  • جایگزینی گوشت گاو با ماهی می تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود