Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امشب همزمان با سراسر کشور، طنین نوای صلوات خاصه امام رضا(ع) آسمان ایلام را در بر می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت امام رضا(ع)، ویژه برنامه‌ها زیارتی مخصوص امام رضا (ع) در  استان ایلام امشب برگزار می‌شود،  در این مراسم که در مصلی امام خمینی(ره) ایلام با قرائت همگانی صلوات خاصه امام رضا(ع) همراه با زیارت امین الله آغاز خواهد شد و طنین نوای صلوات خاصه امام رضا(ع)  آسمان ایلام را در بر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که امام رضا (ع) به محبان خود اجازه ملاقات نداد / 4 خصلتی که شیعه نباید داشته باشدنقطه مشترک تمامی مذاهب آذربایجان‌غربی ارادت به اهل بیت و به ویژه امام رضا(ع) استدعوت تولیت آستان قدس رضوی از رئیس جمهور منتخب برای سخنرانی در حرم مطهر امام رضا(ع)

نورافشانی و برپایی کاروان‌های شادی

حجت الاسلام محمد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: ویژه برنامه‌ها زیارتی مخصوص امام رضا (ع) در استان ایلام امشب ساعت 22 در مصلی امام خمینی(ره) ایلام برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام سخنران این مراسم حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام خواهد بود.

وی افزود: ویژه برنامه‌ها زیارتی مخصوص امام رضا (ع) در  استان ایلام با ر عایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان برگزار می‌شود و نورافشانی و برپایی کاروان‌های شادی، برافراشتن پرچم امام رضا(ع) در برخی مناطق، اجرای رزمایش مواسات و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا  نیز انجام می‌شود.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در این جشن، تاکید کرد: این برنامه توسط هیئت محبان علی ابن ابیطالب (ع) و شبکه جوانان رضوی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور خدام رضوی در قالب کاروان به همراه پرچم بارگاه نورانی امام هشتم از روز جمعه به ایلام یادآور شد: دیدار با امام‌ جمعه ایلام، حضور در مراکز مختلف، سفر به شهرستان ها و بازدید از زندان مرکزی و مراکز درمانی از جمله برنامه های کاروان خدام رضوی در این استان است.

اجرای نورافشانی و پخش ادعیه

حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز گفت:  صلوات خاصه امام رضا (ع) و زیارت امین الله به طور همزمان با حرم مطهر رضوی و دیگر اماکن مقدس در رسانه ملی و همچنین از طریق مناره و مأذنه مساجد و بقاع متبرکه استان نیز پخش می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام افزود:اجرای نورافشانی و پخش ادعیه مذکور از طریق سیستم های صوتی سطح معابر و خیابان های اصلی شهر ایلام با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد صلوات خاصه امام رضا ع برگزار می شود استان ایلام برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی ماه مبارک رمضان در شهرستان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا وسیمای مرکز ایلام و فعالان قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد خبر 6086942

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد