Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران درباره ادامه فعالیت کاریش پس از پایان شورای پنجم اظهار داشت: در حال حاضر هنوز به صورت قطعی مقصد بعدی فعالیتم را مشخص نکرده‌ام ولی در شهرداری و زیر مجموعه ها نخواهم بود.

وی افزود: دفتر نشر معارف انقلاب اسلامی، خانه موزه تهران در جماران، سرای فرهنگ و قرآن و مجموعه اسناد کتابخانه و موزه در رفسنجان از جمله مجموعه‌هایی است که من مدیریتش را انجام می‌دهم همچنین حضور در خانه پدری‌مان در بهرمان نیز می‌تواند از گزینه‌های بعدی من باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رئیس هیأت مدیره دفتر نشر معارف انقلاب اسلامی هستم، گفت: احتمال دارد پس از فعالیتم به این مرکز بروم البته عضو هیأت علمی افتخاری جهاد دانشگاهی نیز هستم و باید ببینم اگر امکان آن فراهم شود در اینجا فعالیت کنم.

هاشمی اعلام کرد: البته پایه و بیس استخدامی من در مجمع تشخیص مصلحت نظام است و از نظر حقوقی و سازمانی کارمند مجمع تشخیص مصلحت محسوب می‌شوم.

وی گفت: شاید هم پیش آقای محسن رضایی رفتم و با ایشان فعالیت‌هایی را آغاز کردم ناگفته نماند پیش از این از مجمع تشخیص به عنوان مأمور در مترو فعالیت کردم و پس از آن از مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت فعالیت در شورای شهر مأمور شدم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: حدود یکسال و نیم تا بازنشستگی وقت دارم و احتمالاً آخرین دوران فعالیتم را با آقای محسن رضایی می‌گذرانم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن هاشمی محسن رضایی شورای شهر مجمع تشخیص شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم مصلحت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 5 فیلم مصلحت به کارگردانی و نویسندگی حسین دارابی محصول سال 1399 است. «مهدی» پسر آیت‌الله مشکاتیان که یکی از مقامات بلندپایه‌ قوه‌ قضائیه است، مرتکب قتل می‌شود، اما از پذیرفتن آن سر باز می‌زند و اطرافیان پدرش به خاطر «مصلحت» انقلاب، سعی می‌کنند کسی دیگر را به جای او متهم جلوه دهند. فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، نازنین فراهانی، سهی‌بانو ذوالقدر، مهدی فریضه، علی دل‌پیشه، حسن تسعیری، مجید جعفری، وحید نفر، شهاب عباسیان، امیر شمس و محمدرضا سروستانی در این فیلم مقابل دوربین روزبه رایگا بازی کردند. فردین خلعتبری موسیقی متن این فیلم را ساخت و سیاوش کردجان این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه