Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عبدالحمید عباس شیاری پیش از ظهر امروز در دیدار شهردار و معاونین وی با اشاره به روابط خوب برق و شهرداری در امورخدمات شهری در جهت جلب رضایت مردم اظهار کرد: آمادگی داریم با تعامل بیشتر از گذشته، بسته های همکاری متنوع را مشخص ودر قالب فعالیت های مشارکتی با یکدیگر اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساماندهی تاسیسات برقی و تبدیل چراغ های قدیمی به ال ای دی در بحث سیما و منظر شهری را مهم خواند و گفت : موضوع بافت تاریخی و پروژه های اصلاح و بهینه سازی شبکه ها برای استفاده از برق به جای گاز نیازمند تعریف یک پروژه گسترده و تامین منابع ملی است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: نشست ها و تعامل های مستمر دو ارگان خدمت رسان برای رفع مشکلات و موانع احتمالی را حائز اهمیت خواند ومتذکر شد: وقتی علل برخی مشکلات خدمات شهری را واکاوی می کنیم ، به ناهماهنگی بین دستگاه ها می رسیم که با تعامل مستمر قابل حل خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد: با تامین منابع لازم و همکاری فی مابین بتوانیم پروژه های متعدد شهری را تعریف و شیرینی بهره‌مندی آن را برای شهروندان به ارمغان آوریم .
انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر عامل شرکت توزیع برق تعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد

علیرضا خدابنده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شده که رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

وی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکت‌های توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکین برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در سالی که به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی در حوزه بهره‌برداری است.

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

وی اظهار کرد: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: از سوی دیگر تولید موجب اشتغالزایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود؛ لذا باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌شان و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده اظهار کرد: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده هایشان برگزار کنیم.

وی در خصوص یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدفگذاری شده است.

شرکت توزیع برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۴۳ هزار مشترک در شهرستان‌های استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • ناهماهنگی برخی دستگاه‌ها در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی
  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود
  • مدیریت شهری همدان از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد