Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار کیوان منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر با بیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج، جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و دستگیری از نیازمندان پای کار هستند، گفت: اقداماتی همچون توزیع بسته‌های بهداشتی، معیشتی و پوشاک، اهدای جهیزیه و کمک‌های مالی، همچنین تعمیر وسایل سرمایشی خانواده‌های کم برخوردار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تشریح جزئیات همدلی مومنانه جهادگران افزود: اهدای ۴۰۰ بسته پوشاک و البسه به نیازمندان از سوی گروه جهادی همدلی پایگاه حضرت رقیه (س) سپاه رامشیر انجام شد.

منصوری بیان داشت: برادران و خواهران گروه جهادی خادم الشهدا حوزه خواهران ناحیه رامشیر، ۶۰ بسته معیشتی را به دست خانواده بیماران مبتلا به کرونا در مناطق محروم رساندند و توزیع ماسک، ضدعفونی کردن تمامی حوزه‌های امتحانی در ۲ نوبت و اهدای ۵۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزار ریالی را نیز عهده دار شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر تصریح کرد: گروه جهادی پایگاه بعثت علاوه بر اهدای ۲۰ قلم لوازم اساسی جهیزیه زوج‌های نیازمند، با مشارکت گروه جهادی همدلی پایگاه حضرت رقیه (س)، حدود ۲۷۰ پرس غذا و آش گرم را طبخ و میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع کردند.

او در پایان گفت: تهیه ۳۰ قلم دارو از سوی طرح شهید سلیمانی حوزه بسیج جامعه زنان رامشیر و خرید یک دستگاه کولر گازی برای یک خانواده درکنار تعمیر و گازگیری ۴ دستگاه کولر با همت گروه جهادی شهید سردار حاج محمدرضا علی شیرک حوزه مقاومت بسیج شهید مدرس این شهرستان را از دیگر تلاش‌های جهادگران در راه خدمت به خانواده‌های کم برخوردار وآسیب دیدگان از کروناویروس برشمرد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی همدلی مومنانه گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌زاده امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان بیان داشت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند اجرایی این‌گونه برنامه‌ها بتوانیم با مشارکت و کمک حامیان و خیرین شهرستان جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش طرح‌های حمایتی جمعیت هلال احمر قرار دهیم.

کد خبر 6086287

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب