Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: امیدواریم باب جدیدی در دوره ششم شوراها باز شده و با همکاری و تعامل بین قوای مقننه و مجریه، قدم‌های مثبتی جهت حل مشکلات عمومی و نزدیک به محل زندگی مردم در شهرها و روستاها برداشته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عرصه مشارکت مردم برای منتخبینی است که برای موضوعات محلی و فرهنگی و توسعه شهر و روستا انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وظایف شوراهای اسلامی، کار فنی و تخصصی است، خاطرنشان کرد: در کنار کار فنی، مسائل فرهنگی و اجتماعی هم قرار دارد که در راستای توسعه محل زندگی است.

حسینی با بیان اینکه امور معمول و نزدیک به محل زندگی مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد پیگیری قرار خواهد گرفت، افزود: هر اندازه تقویت نظام شوراها، فرهنگ شورایی و فرهنگ مشورت آنطور که عرف جامعه است، اتفاق بیفتد و با انتخاب شهردار و دهیار، درک صحیحی از مسائل عمرانی، توسعه‌ای و فرهنگی محیط خود داشته باشند، بخشی از مسائل و مشکلات نزدیک به محل زندگی در همان سطح شورا حل می‌شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با انتخاباتی که انجام شده و تعاملی که با آینده کشور وجود دارد با درک صحیح از مسائل داخلی و خارجی، بخشی از خواسته‌های مردم در اهداف شوراها تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه شهرها و به‌ویژه روستاها مولد در زندگی مردم هستند، اظهار داشت: امیدواریم باب جدیدی در دوره ششم شوراها باز شده و با همکاری و تعامل بین قوای مقننه و مجریه، قدم‌های مثبتی جهت حل مشکلات عمومی و نزدیک به محل زندگی مردم در شهرها و روستاها برداشته شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نزدیک به محل زندگی شوراهای اسلامی شهر و روستا زندگی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان می‌تواند صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد

رئیس جمهور گفت: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، بهژنرال «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار دکتر سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

کد خبر 747090

دیگر خبرها

  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان می‌تواند صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد