Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند، گفت: مجموع کل موارد بستری شدگان کرونایی شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۴۶ هزار ۷۰۴ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که در حال حاضر تعداد ۴۹۹ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی البرز بستری هستند، افزود: از این تعداد، ابتلای ۲۱۱ نفر به بیماری کووید ۱۹ تا این تاریخ قطعی شده است.

فتحی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۴۲۱۱ نفر رسیده است.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۴۱ هزار و ۹۹۱ نفر از مراکز درمانی البرز ترخیص شده اند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: بیش از ۱۰ هزار زن در غزه جان باختند

نهاد وابسته به سازمان ملل برای حمایت از زنان گزارش داد که بیش از ۱۰ هزار زن در غزه جان خود را از دست دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «زنان سازمان ملل» یک نهاد حمایتی زنان گزارش داد که از زمان آغاز جنگ اسرائیل، بیش از 10 هزار زن در غزه جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش، از میان تعداد زنان جان باخته در غزه 6 هزار نفر مادر بودند که این منجر به یتیم شدن 19 هزار کودک در غزه شد.

زنان سازمان ملل همچنین عنوان کرد: زنانی که از بمباران اسرائیلی و عملیات زمینی نجات یافتند، آواره و بیوه شده و با گرسنگی روبرو هستند.

طبق اعلام این نهاد سازمان ملل، این تاثیر مخرب متمایز همچنان جنگ در غزه را همچنین یک جنگ علیه زنان می‌نماید.

صهیونیست‌ها 3هزار فلسطینی را از غزه ربودندمردم غزه درباره عملیات تاریخی ایران چه می‌گویند؟

انتهای پیام/
 

 

دیگر خبرها

  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • سازمان ملل: بیش از ۱۰ هزار زن در غزه جان باختند
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی