Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات کرونایی در حوزه های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شد.
" به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگانهادی ابراهیمی" با اشاره به ابلاغیه هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا با عنوان تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا که به بانک های عامل ارسال شده است، افزود: بانکها و موسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی از جمله تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبل تا پایان آبان ماه امسال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: برخی از مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از جمله مهدکودک ها، تالارها، پارک های آبی و شهربازی ها که پیش از این مشمول برخورداری از تسهیلات کرونایی نبودند مشمول برخورداری از تسهیلات می شوند.
ابراهیمی گفت: بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونایی اخذ شده توسط مشاغل و بنگاه های بخش های گردشگری، ورزش و جوانان و فرهنگ و هنر اعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید تا پایان شهریورماه سال جاری امهال می شود.
وی حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه ای و سایر حمایت‌ها از جمله تمدید مهلت بازپرداخت ها را از جمله حمایت های اقتصادی در خصوص کسب و کارهای آسیب دیده دوران کرونا بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا عنوان کرد.
31 خرداد 1400 13:09
کد خبر : 241,181
کلیدواژه ها: تمدید مهلت ثبت نام و دریافت تسهیلات کرونا,حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا,تسهیلات کرونا
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شدت آسیب دیده آسیب دیده از کرونا تسهیلات کرونایی تسهیلات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با ۲ فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ مجلس تقاضای اعمال دو فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران مطرح شد که نمایندگان با آن موافقت کردند.

بعد از تصویب دو فوریت، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این دومین بار است که مجلس شورای اسلامی اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند، دولت اصل لایحه را ارائه دهد.

وی اضافه کرد: ما در برنامه هفتم توسعه نتوانستیم در صندوق کار را پیش ببریم چون اساسنامه دچار اشکال است حداقل وزارت ارتباطات کار خودش را به درستی انجام دهد.

کد خبر 746545

دیگر خبرها

  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • موافقت مجلس با ۲ فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست