Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عدم رسیدگی به وضعیت ورزش خراسان شمالی در ۸ سال گذشته باعث شده تا تک ستاره‌های ورزش استان نیز امیدی برای حضور در رقابت‌های جهانی نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد ٬ ورزش استان خراسان شمالی به دلیل عدم توجه و نبود امکانات و بودجه کافی نتوانسته از حق خود در میادین آسیایی و جهانی استفاده کند و این در حالی است که تک ستاره‌ها و استعدادهای ارزشمند ورزش استان همیشه در میادین جهانی مدال‌آور بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهایی که شاهین مهردلان ورزشکار بجنوردی در پرتاب وزنه پس از 10 سال توانست رکورد جهانی را از آن ایران اسلامی کرده و آن را از حریف آمریکایی پس بگیرد٬ یک حق خوری و ناداوری آشکار٬ یک ورزشکار مستعد بجنوردی از راهیابی به مسابقات جهانی محروم کرد.

ورزشکاران اردبیلی جایگاه‌ انسانی را به جایگاه قهرمانی ترجیح می‌دهندانتقاد هند از محدودیت‌های ژاپن برای ورزشکاران المپیکیحضور افراد متفرقه در مراسم قهرمانی سوپر‌جام/ هرج و مرج در ورزشگاه خالی!

امیرحسین ممقانی که در رشته دو ومیدانی و شاخه پرتاب وزنه که از ورزشکاران بجنوردی است این روزها برای حضور در رقابت‌های جهانی و کسب سهمیه٬ در مشهد مقدس در حال تمرین است که در مسابقات ورودی با ناداوری نتوانست این امتیاز را از آن خود کند.

ممقانی که می‌توانست از افتخارات استان خراسان شمالی در رقابت‌های جهانی باشد در این رقابت‌ها در پرتاب پنجم٬ رکورد مسابقات جهانی را شکست ولی با بی‌توجهی مدیران ورزشی استان و قانون‌شکنی برگزارکنندگان مسابقات ورودی٬ نتوانست موفق باشد و هیچ مسئولی نیز از استان از حق او دفاع نکرد. سوال اصلی اینجاست که چرا باید این ورزشکار از تیم استانی دیگر در مسابقات شرکت کرده و حق او هم خورده شود؟ نقش حمایتی مدیران ورزشی استان کجاست؟

روایت این ناداوری و برخورد قابل تأمل داور و مسئول برگزاری مسابقه را در این قطعه ویدئویی ببینید!

انتهای پیام/311/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی دوومیدانی ورزش ایران ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد استانداری خراسان شمالی دوومیدانی ورزش ایران خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ الیاس علی اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند. 
بتول پاکروح سرمربیگری تیم ملی بانوان بر عهده گرفت و فاطمه اسلامی به عنوان مربی معرفی شد.
همچنین محبوبه خورشیدی به سرمربی‌گری تیم جوانان دختر ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفت. 
تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های مسابقات قهرمانی آسیا که مقرر است خردادماه امسال در تهران برگزار شود آماده می‌کنند.
 بر همین اساس مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان ازامروز ۴ الی۱۶ اردیبهشت ماه به میزبانی بجنورد کمپ بین‌المللی کوراش برگزار می‌شود.
نفرات اول تا سوم تمام اوزان آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی کشور (زاهدان) در این اردو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد