Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ یدالله موحد به مناسبت هفته قوه قضائیه در نشست صمیمانه با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کرمان افزود:حضور یکپارچه و متحد مردم در انتخابات 1400 بسیار راهگشا و با اهمیت بود زیرا در این برهه از زمان یک میدان جنگ واقعی بین عوامل استکباری و نیروهای دلسوز نظام و انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته بود و شاهد شدیدترین بمباران خبری رسانه های بیگانه برای عدم مشارکت در انتخابات و تخریب کاندیداها بودیم که مرکز ثقل بخش زیادی از این اقدامات نیز متوجه آیت الله رئیسی بوده است، اما ملت ایران به صورتی متحد و یکپارچه وارد عرصه شدند و به حضرت آیت الله رییسی رای دادند که بر این اساس، پیروزی اصلی برای مردم رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این مطلب که اگر در این دوره از انتخابات، اهداف دشمنان تحقق می یافت امنیت ملی کشور با تهدیداتی روبرو می شد، عنوان کرد:هنوز در ابتدای راه هستیم و لازم است که ملت ایران با همان عزم که در انتخابات شرکت کرده اند، در تداوم راه نیز همراه و همگام باشند تا طعم شیرین این انتخاب را در چهار سال آینده بچشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه، تصریح کرد: شهید بهشتی مجاهدی نستوه، متفکری دینی و شخصیت بی بدیلی بودند که تصدی قوه قضاییه را بر عهده داشته اند و اقدامات و نام ایشان برای همیشه تاریخ موجب مباهات و برکت قوه قضاییه خواهد بود.

موحد،با اشاره به این مطلب که تعامل بین دادگستری و صدا و سیمای مرکز استان کرمان به صورت مستمر ادامه دارد گفت: در هفته قوه قضاییه بر مبنای تعاملات موجود برنامه های خوبی به منظور تبیین خدمات انجام شده و رویکردهای قضایی تولید و پخش می شود.

وی تصریح کرد: هفته قوه قضاییه همچنین فرصت ارزشمندی است تا از خدمات شبانه روزی قضات تقدیر شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان نیز در این نشست گفت: در انتخابات اخیر 300 کانال رادیویی و تلویزیونی و هزاران کانال کوچک و بزرگ در فضای مجازی در کنار برخی بی بصیرت های داخلی فعالیت می کردند اما شورآفرینی مردم ایران جای مسرت بسیاری دارد.

احمد علیرمضانی خاطرنشان کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سخنان خود در 28 خردادماه فرمودند که ملت ایران از این انتخابات خیر خواهند دید که با توجه به حضور مردم در انتخابات؛ مایوس شدن دشمنان از خواسته های خود، انتخاب رئیس جمهوری ولایی، انقلابی و پای کار نظام و مردودی برخی از خواص بی بصیرت از جمله خیرهایی است که در این دوره از انتخابات تاکنون حاصل شده است.

وی تصریح کرد: امیدواری هایی که حضرت آیت الله رئیسی در قوه قضاییه ایجاد کرده اند بی نظیر است و انتخابات اخیر نیز به شکلی بوده که همه از نتیجه آن رضایت دارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان از مشارکت 60 درصدی مردم استان کرمان در انتخابات 28 خردادماه تقدیر کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده 12 برنامه رادیویی و تلویزیونی برای هفته قوه قضاییه پیشنهاد شده است.

علیرمضانی افزود:معاونت های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی پیش بینی های لازم برای اجرا و پخش برنامه های تولیدی ویژه بزرگداشت هفته قوه قضاییه را در دستور کار قرار داده اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان کرمان گرامیداشت هفته قوه قضاییه صدا و سیمای مرکز هفته قوه قضاییه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است

«سید اسماعیل خطیب» در پیامی خطاب به «امیر سرلشگر موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به تمام فرماندهان، نیرو‌ها و کارکنان شجاع و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش سایر قوای نظامی و انتظامی، تحت اوامر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‏‌ای (حفظه‏‎ الله تعالی) را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی و در تقابل با توطئه‌ها‏ی استکبار جهانی؛ صهیونیست‏‌های جنایت پیشه و ایادی حقیر آنها، همواره مایه مباهات و سربلندی این ملت شهید پرور و قدرشناس دانست.

متن کامل پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

اکنون ارتش در خدمت ملت و اسلام است (امام خمینی ره)

امیر سرلشکر موسوی
فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

بااحترام، فرارسیدن یوم الله ۲۹ فروردین را که با تدبیر تاریخی و مدبرانه‌ی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه، روز ارتش نام گذاری شده است؛ خدمت جناب‏‌عالی، فرماندهان، نیرو‌ها و کارکنان شجاع و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‏‌گویم.

دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در عرصه‏‌های مختلف، نقش آفرین و همراه مردم عزیز کشورمان بوده و ان‏شاءالله، هم‎‏چنان و به طور روزافزون، منشأ خیرات و برکات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیز خواهند بود.

حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش سایر قوای نظامی و انتظامی، تحت اوامر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‏‌ای (حفظه‏‎ الله تعالی) در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی و در تقابل با توطئه‌ها‏ی استکبار جهانی؛ صهیونیست‏‌های جنایت پیشه و ایادی حقیر آنها، همواره مایه مباهات و سربلندی این ملت شهید پرور و قدرشناس بوده و می‌‏باشد.

با نثار درود بیکران به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای راست قامت به ویژه شهدای عظیم الشأن ارتش ج. ا. ا؛ از درگاه احدیت، موفقیت و سربلندی بیش از پیش سرافرازان ارتش الهی را مسئلت می‌نمایم.

سید اسماعیل خطیب

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • اعلام دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است