Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@16:11:34 GMT

ال‌کلاسیکو؛ نبرد رونالدینیو و راموس در فیفا 21

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۷۸۹۰

ال‌کلاسیکو؛ نبرد رونالدینیو و راموس در فیفا 21

به‌منظور ریشه‌کن کردن ویروس کرونا و استفاده همگانی از واکسن آن، یک دوره مسابقات فیفا 21 با حضور ورزشکاران مطرح سراسر دنیا آغاز شده است.

به گزارش "ورزش سه" فدراسیون ورزش‌های الکترونیکی عربستان مسابقاتی را با حضور مشهورترین ستاره‌های ورزش جهان به‌صورت مجازی بازی فیفا 21 برگزار خواهد کرد.

 

 این مسابقات اولین نسخه از برگزاری این سری از رقابت‌هایی است که موسوم به نام "فوتبال بدون مرز" از تاریخ 29 خرداد آغاز شده  و درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مردم سراسر دنیا پیش از جدال هرکسی، منتظر رویارویی "سرجیو راموس" و "رونالدینیو" دو ستاره فراموش‌نشدنی باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلون هستند که هر دوی آن‌ها در طی سال‌های حضورشان در این دو تیم، الکلاسیکوهای جذابی را تجربه کرده‌اند.

 

در همین رابطه ستاره برزیلی اسبق بارسلون با انتشار یک توئیتی در صفحه رسمی خودش، آتش این رقابت را بیش‌ازپیش داغ‌تر کرد. او با قرار دادن یک عکس از دیدار الکلاسیکو در سال 2007 که در آن بازی رئال را شکست داده بودند به‌نوعی برای راموس خط‌ونشان کشید.

اما این رجزخوانی ستاره برزیلی از سوی سرجیو راموس بی‌پاسخ نماند و او نیز عکس قهرمانی رئال مادرید را در همان سال 2007 در صفحه رسمی توئیتر منتشر کرد تا حساسیت این دیدار مجازی به اوج خود برسد.

 

رونالیدینو درخصوص این مسابقات گفت:
 انتشار ویروس کرونا در همه جهان مخصوصاً کشور برزیل تأثیرات تلخی را به همراه داشته است و این فرصت بسیار خوبی است برای همه عاشقان بازی‌های الکترونیکی که از سراسر دنیا دورهم جمع شوند و از این بازی‌ها برای انجام امور خیریه و افزایش مبارزه با ویروس کرونا و استفاده همگانی از واکس این ویروس استفاده کنند. من هم بی‌صبرانه منتظر دیدار با سرجیو راموس هستم.


گفتنی است مسئولین این مسابقات در راستای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا، ورودی این بازی‌ها را مبلغ 50 هزار دلار در نظر گرفتند که این رقابت‌ها بین 30 نفر از ستارگان ورزش دنیا از روز شنبه آغاز شده است، ضمن اینکه مبلغ 1.5 میلیون تا 10 میلیون دلار به‌عنوان جایزه به برندگان این رقابت‌ها اختصاص داده می‌شود.

لازم به ذکر است که یکی دیگر از بازی‌های حساس این مسابقات، بین "آنتونی جاشوا" بوکسور سرشناس انگلیسی با "جسی لینگارد" ستاره باشگاه منچستر برگزار می‌شود که این بازی هم حساسیت‌های خودش را در بر خواهد داشت.

 

سرخیو راموس رئال مادرید رونالدینیو تیم ملی برزیل برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید رونالدینیو تیم ملی برزیل برزیل ویروس کرونا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال را از پیش رو برداشت تا راهی دور نیمه نهایی شود. آن‌ها در این مرحله حریف رئال مادرید خواهند بود که شب گذشته منچسترسیتی را حذف کرد.

بایرن به لطف ضربه سر یوشوا کیمیش در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه 1-0 آرسنال را شکست داد و با توجه به تساوی 2-2 دو تیم در بازی رفت، به دور بعدی راه یافت و حریق قهرمان 14 دوره چمپیونزلیگ شد.

دیگر دیدار نیمه نهایی قرار است بین تیم‌هایی دورتموند و پاری سن ژرمن برگزار شود که به همین دلیل طرفداران آلمانی فوتبال صحبت‌های زیادی درمورد فینال بین دو تیم آلمانی مطرح کرده‌اند.

کیمیش هم تایید کرد که علاقه دارد فینال بین دو تیم آلمانی برگزار شود تا به نوعی برای رئال مادرید کری خوانده باشد: "احتمال برگزاری فینال آلمانی یک رویا خواهد بود اما دو بازی بسیار سخت در پیش داریم. رویای بازی در ومبلی بسیار هیجان انگیز است."

او درمورد احساسش پس از برد مقابل آرسنال هم گفت: "این احساس شگفت انگیزی است که در شبی مانند امشب چنین گل مهمی را جلوی چشمان هواداران‌مان بزنیم. این جزو لحظاتی است که شما برای آن تلاش می‌کنید، ما برای آن سخت کار کرده‌ایم. امروز جایزه بهترین بازیکن زمین را گرفتم، پس از این بابت خوشحالم. در حال حاضر ما روی نیمه نهایی تمرکز خواهیم کرد، سپس خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد."

دیگر خبرها

  • بارسلونا در اضطراب: الان وقت ال‌کلاسیکو نبود
  • مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد
  • وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!
  • هواداران بارسا قید ال‌کلاسیکو را زدند!
  • سورپرایز پوما: توپ ویژه برای ال‌کلاسیکو
  • پائو کوبارسی: از بچگی آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را داشتم؛ با ۲۰۰ درصد توان‌مان بازی ‌می‌کنیم
  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!