Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:47:37 GMT

دریافت شهریه در مدارس دولتی اصفهان، ممنوع

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۷۹۲۵

دریافت شهریه در مدارس دولتی اصفهان، ممنوع

علیرضا محمودی رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: هرگونه دریافت شهریه در مدارس دولتی به غیر است دریافت وجه کتاب‌های درسی و بیمه دانش آموزی ممنوع است.


او افزود: کمک‌های مردمی از آغاز سال تحصیلی به صورت داوطلبانه از اولیا دانش آموزان گرفته می‌شود و تحت عنوان شهریه حساب نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش آموزان میان پایه نیازی به مراجعه جهت ثبت‌نام ندارند و به صورت خودکار از طریق سامانه این ثبت‌نام انجام خواهد شد.


او ادامه داد: اگر والدین با موضوعی تحت عنوان گرو کشیدن کارنامه برای دریافت وجه مواجه شدند می‌توانند با شماره تماس ستاد ثبت نام که در مدارس نصب شده شکایات خود را اعلام کنند.


محمودی افزود: اگر شهروندان از این طریق نتوانستند شکایات خود را اعلام کنند می‌توانند با مراجعه به سایت shekayat.medu.ir شکایات خود را در زمینه ثبت نام اعلام کنند.


او اظهار کرد: دریافت وجه برای پایه پیش دبستانی ممنوع نیست.
انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهریه مدارس آموزش و پرورش مدارس دولتی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده، وزارت آموزش و پرورش مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه دوره دوم را صادر کرده است.   محمود رضوانی‌کیا افزود: دبیرستان نمونه دولتی دخترانه گلبهار در سال تحصیلی آینده با ظرفیت هر سه رشته نظری «علوم انسانی، ریاضی فیزیک و علوم تجربی» از میان دانش آموزان مستعد و توانمند علمی دانش آموز می‌پذیرد.   وی ادامه داد: دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهرستان گلبهار در محل دبیرستان شبانه روزی الزهرا (س) فعالیت خود را آغاز می‌کند.   به گفته او، حضور دبیران برتر و مجرب، دارا بودن آزمایشگاه مجهز، قرائت‌خانه ویژه دانش آموزان برای اعتکاف علمی، شبانه روزی بودن و بهره‌مندی از تجهیزات مناسب خوابگاهی، قرارگرفتن مدرسه در مرکز شهر و انجام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ۲۴ ساعته، از دیگر امتیازات این مرکز آموزشی است.   رضوانی‌کیا با بیان اینکه دانش آموزان شهرستان‌های چناران، طرقبه، شاندیز و تبادکان نیز می‌توانند از این مجموعه آموزشی برخوردار شوند، افزود: استفاده دانش آموزان از سهمیه منطقه ۳ در کنکور سراسری از دیگر مزایای این دبیرستان است.   مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار تصریح کرد: تأسیس مدرسه نمونه دولتی دخترانه از مطالبات مردم شهرستان گلبهار بود که با پیگیری‌ها و مساعدت‌های نماینده مردم شهرستان‌های گلبهار، چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و آموزش و پرورش به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی