Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی نژاد با بیان اینکه بیش از ۱۲۰۰نفر از مخاطبین کمیته امداد استان تحت پوشش فعالیت های قرآنی جشنواره باران وحی قرار داشته اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ نفر از مخاطبان کمیته امداد در بخش های مختلف در فعالیت های قرآنی مشارکت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، ظهر امروز(۳۱ خرداد) در آیین تجلیل از نخبگان و خادمین قرآنی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با حضور خدام حرم مطهر رضوی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: حضور خدام حرم رضوی در استان فرصت مبارکی برای بهره مندی از عطر فرهنگ رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«قنبر موسی نژاد» با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک نهاد به صورت چند وجهی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، حمایتی به مددجویان تحت پوشش خدمت می کند، افزود: در رویکرد جدید کمیته امداد با تاکید مقام معظم رهبری و توجهات ریاست محترم کمیته امداد کشور، در حوزه خدمات اجتماعی و فرهنگی، فعالیت قرآنی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مسایل حمایتی، توجه به بنیه علمی، فرهنگی و دینی مددجویان در سطح استان  با رویکرد جدید  مورد توجه بوده و در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: علی رغم محدودیت های ناشی از شرایط کرونا در سال۹۹ در بستر فضای مجازی با رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از ۱۲۰۰نفر از مخاطبین کمیته امداد استان تحت پوشش فعالیت های قرآنی قرار داشته و  در جشنواره های قرآنی با عنوان باران وحی در سطح استان مشارکت داشته اند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه از این تعداد آثار ۲۰۳ نفر از مددجویان در جشنواره کشوری مورد پذیرش قرار گرفته و ۱۶نفر نیز حائز رتبه استانی و کشوری در رشته های مختلف شده اند، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ نفر از مخاطبان کمیته امداد در بخش های مختلف در فعالیت های قرآنی مشارکت دارند.

 

موسی نژاد با بیان اینکه ۴۱۹ قاری شناسنامه دار در مجموعه کمیته امداد استان ایلام وجود دارد، گفت: بیش از  ۲ هزار و ۴۵۰ دانش آموز  دبستانی در سطح مدارس استان از خدمات قرآنی کمیته امداد استان بهره مند هستند، ۴۸۲جلسه خانگی در سطح خانواده های مددجوی این نهاد قرآن در مناطق مختلف استان فعالیت دارند و ۸۰۰زن سرپرست خانوار در کلاس های قرآنی شرکت کرده اند.

 

وی با اشاره به تربیت ۱۲۷سخنران قرآنی در سطح خانواده کمیته امداد استان، یادآور شد: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ دانش آموز دبیرستانی نیز تحت آموزش های قرآنی این نهاد قرار گرفته اند و  ۴۳۸ دانش اموز در بحث تدبر عمومی در قرآن کریم شرکت کرده و  ۱۲۵مربی قرآنی در سطح کمیته امداد تربیت شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام  با بیان اینکه همکاری بسیار خوبی بین موسسات قرآنی و  همکاران معاونت فرهنگی اتفاق افتاده است، ابراز کرد: امید است که بتوانیم با مجموع این فعالیت ها در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانوارهای کمیته امداد گام های ارزشمندی برداریم.
 

گفتنی است، در این مراسم با حضور خدام حرم رضوی از ۴۸نفر از حافظان و خادمان قرآن کریم به نمایندگی از خانواده بزرگ کمیته امداد استان تجلیل شد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: باران وحی خدام رضوی قرآن کریم کمیته امداد کمیته امداد استان فعالیت های قرآنی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی ماه مبارک رمضان در شهرستان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا وسیمای مرکز ایلام و فعالان قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد خبر 6086942

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام