Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@13:57:13 GMT

پلمب سه قهوه خانه متخلف در پایتخت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۰۶۹

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران بزرگ از پلمب سه قهوه خانه در پایتخت خبر داد. خبرگزاری میزان- نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران بزرگ گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی وشیوع ویروس منحوس کرونا، روز گذشته تیم‌هایی از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری ها، سی ام خرداد ماه از تعدادی سفره خانه‌های سنتی و قهوه خانه‌های سطح شهر تهران بازدید صورت گرفت.   بیشتر بخوانید: پلمب سفره خانه سنتی متخلف در شمال پایتخت
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ بیان داشت: در این طرح نظارتی، مأموران به سه واحد قهوه خانه مشکوک شدند و که در بازدید صورت گرفته دریافتند، متصدی سفره خانه با بستن در‌های ورودی و خروجی صنف خود بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن استعمال قلیان این محل را به پاتوقی برای افراد مجرم و انجام برخی رفتار‌های هنجارشکن کرده که با اخذ دستور قضائی واحد صنفی مذکور به علت تخلفات صنفی پلمب شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متصدی این سفره خانه برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و از شهروندان تقاضا دارم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس قهوه خانه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس قهوه خانه نظارت بر اماکن عمومی قهوه خانه سفره خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۱۰ تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در لرستان

مریم کوشکی امروز صبح در جلسه با کارشناسان بهداشت و محیط با اشاره به اجرای برنامه سلامت نوروزی و ماه رمضان اظهار کرد: از ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ۱۴۰۳، با برنامه ریزی صورت گرفته توسط گروه مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه ۲۶ هزار و ۸۵۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته است.
وی افزود: متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دارای تخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضائی ۶۳۵ مورد بوده و ۱۰۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دارای تخلف  بهداشتی، پلمب شدند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه، مقدار مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته جمع آوری و معدوم شده ۲۱ هزار و ۶۰۴ کیلوگرم بوده است، گفت:
در راستای سنجش عوامل محیطی موثر بر سلامت با استفاده از تجهیزات پرتابل ۳۴ هزار و ۴۶۹ مورد بازرسی انجام شده است.
کوشکی تعداد نمونه برداری از مواد غذایی سطح عرضه و ارسال به آزمایشگاه ۲۵۶ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: در زمینه رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه تخلفات بهداشتی ۴۱۴ مورد بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام شده است.
????وی خاطرنشان کرد: تعداد کلرسنجی آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی ۳۰ هزار و ۲۸۴ مورد بوده
و هزار و ۲۷۴ مورد نیز نمونه برداری میکروبی و شیمیایی آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی صورت گرفته است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه فعالیت و بازرسی کارشناسان بهداشت محیط در استان به صورت مستمر تا پایان طرح ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و شکایات مردمی در این راستا، شماره ۱۹۰ پاسخگوی همشهریان گرامی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • ۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • پلمب ۲۲ مرکز متخلف در نظارت‌های دامپزشکی خراسان رضوی
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • پلمب ۱۱۰ تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در لرستان