Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:53:57 GMT

ستاره سوپرجام؛ مردی که بنفش پوشید (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۳۲۱

علی صفایی و کمک هایش با عملکردی بی نقص بازی پرسپولیس - تراکتور را قضاوت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، قضاوت بازی پرسپولیس و تراکتور همیشه سختی خاص خود را داشته و در فضای مجازی بحث بر سر آن بسیار بوده اما تیم داوری سوپرجام بی توجه به این حرف و حدیث ها، در این بازی نمایش درخشانی را ارائه و با سوت های درست، مسابقه را به شکلی مطلوب هدایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینکه صفایی و کمک هایش در حالی وارد مسابقه شدند که لحظاتی پیش از بازی متوجه شدند دستگاه‌های رادیویی از کار افتاده‌اند که داور وسط در اقدامی جالب، تصمیم گرفت از ایرپادهای موبایل برای ایجاد بستری ارتباطی بین داوران استفاده کند. موضوعی که در نیمه دوم به کارش آمد و باعث اخراج مهدی تیکدری شد.

 

در لحظه اخراج تیکدری، صفایی که صحنه را ندیده بود، تصور می‌کرد که یک برخورد ساده انجام شده اما کمک او خیلی سریع گفت که تیکدری با ضربه مشت به سعید آقایی زده و باید از زمین بازی اخراج شود. علی صفایی نیز او را اخراج کرد تا تراکتور ده نفره به کارش ادامه دهد.

 

 

 

 

در دیگر دقایق بازی نیز او مسلط به مسابقه، کارش را ادامه داد. نکته مهم در قضاوت صفایی، سرعتی است که وی با جایگیری درست به بازی می‌دهد و با سوت های بی جهت، بازی را از نفس نمی‌اندازد.

 

این داور 38 ساله قمی که در فصول اخیر مسابقات مهمی را قضاوت کرده، حالا یکی از داوران باسابقه لیگ برتر ایران محسوب می‌شود و احتمالا در آینده بازی های بزرگتری را هم سوت خواهد زد.

سوپرجام ایران تراکتور علی صفایی پرسپولیس تهران کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سوپرجام ایران تراکتور علی صفایی پرسپولیس تهران کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، از جمله نکات چشمگیر بازی استقلال و شمس‌آذر، نوع قضاوت وحید کاظمی بود. شاید به جرأت بتوان گفت قضاوتی از این بدتر برای یک بازی مهم نمی‌توانست وجود داشته باشد.

کاظمی نیمه اول یک خطای هند عجیب پشت محوطه جریمه شمس‌آذر گرفت که با مشورت کمکش آن را رد کرد، بعد یک پنالتی برای استقلال اعلام کرد که حرف‌وحدیث‌های زیادی داشت، بعد خطای دیگری که این‌بار واضح به‌نظر می‌رسید را برای این تیم پنالتی نگرفت و نهایتا با نادیده گرفتن شیطنت مهاجم استقلال هنگام شروع بازی از مقابل دروازه شمس‌آذر، نزدیک بود باعث باز شدن دروازه تیم قزوینی شود.

تصمیم عجیب او در این صحنه حسابی بازیکنان شمس‌آذر را خشمگین کرد و باعث شد گلر آنها هم یک کارت زرد بگیرد. پرسش اینجاست که کاظمی واقعا به‌خودش بابت این قضاوت چه نمره‌ای می‌دهد؟

کد خبر 845927 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • رضا عطاران «صدام» می‌شود!
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟
  • 5 ستاره WWE اخراج شدند؛ بدرود مهاراجه