Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به برخی ابهامات در خصوص تخصیص امتیاز ویژه کرونا در روند پذیرش نیروهای پیمانی و همچنین شائبه دخالت نمایندگان مجلس در لیست پذیرفته شدگان این آزمون پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بیست و هفتم خردادماه لیستی از پذیرفته شدگان مرحله دوم یعنی داوطلبان ذخیره آزمون پیمانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منتشر شد و اعلام شد 93 نفر از این افراد مدارک خود را برای انجام مراحل بعدی تحویل دهند اما پس از گذشت مدت کوتاهی این کار منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این لیست واکنش هایی را در فضای مجازی به دنبال داشت به گونه ای که برخی افراد نسبت به اعمال نمره ویژه کرونا در کارنامه خود معترض بودند.

همچنین برخی افراد عقیده داشتند که یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این تصمیم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاثیر داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بر اساس قانون هر فردی که در بیمارستان در معرض کرونا یا مراکز 16 ساعته و اورژانس بین راهی  کار کرده است، 2 نمره به ازای هر ماه تعلق می گیرد.

پرویز یزدان‌پناه ادامه داد: سایر استان ها این موضوع را اجرا کرده بودند؛ اگر ما می‌خواستیم نمره بیشتری را مثلا برای بیمارستان شهید جلیل در نظر بگیریم و سایر مراکز را نمره کمتری بدهیم، برخلاف قانون و دستورالعمل بود لذا ما طبق قانون وزارتخانه اقدام کردیم و همین مساله باعث اعتراض برخی داوطلبان شده است.

وی در ادامه با ذکر مثالی گفت: فرض کنید یکی از داوطلبان که سهمیه آزاد بوده نمره 48 در آزمون کسب کرده است اما داوطلب دیگری که نمره 38 کسب کرده و 10 ماه هم در بیمارستان کار کرده است به ازای هر ماه 2 امتیاز کسب می کند و با نمره مجموع 58 پذیرفته می شود.

یزدان پناه در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر شائبه دخالت نمایندگان در لیست پذیرفته شدگان آزمون پیمانی گفت: نمایندگان چرا بخواهد حق یک نفر را به فرد دیگری بدهد و دو نماینده شریف استان نیز خواهان حق خوری نیستند و هیچ گونه تماسی هم نگرفته اند.

وی در پایان تاکید کرد: ما تابع قانون وزارت بهداشت هستیم بر اساس آن کار انجام می دهم، جلسه ای نیز برگزار کردیم و تصمیم گرفته شد که نامه وزارتخانه بدون کم و کاست اجرا شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پذیرفته شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

«ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش پیش از این به ایسنا گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیرماه اعلام و گفته بود: ابلاغ آنها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد ماه انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهرماه کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟