Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی روز دوشنبه  دردیدار کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: پس از تهیه این پیش نویس باید مباحث مختلف در کمیسیون های تخصصی با حضور اقشار مربوطه بررسی و نظرات کارشناسی ارایه شود.

وی تصریح کرد: در تهیه سند باید وضعیت فعلی جامعه بررسی و برای حل آسیب ها راهکاری کارشناسی ارایه شود و همچنین این سند باید جنبه اجرایی داشته و به روز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعی با بیان این که نتیجه کارها با مشارکت و هم افزایی به خوبی در جامعه حس می شود، افزود:اگر مردم در برنامه ریزی و تصمیم سازی همراه باشند در اجرا نیز حس می کنند باید کنار مسوولان باشند.

نماینده  عالی استاندار مازندران گفت : دور دوم سفرهای شهرستانی از هفته آینده آغاز می شود و نداشته های سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان ها جمع بندی شود تا برای تامین نیازها، آن مصوبه های لازم را داشته باشیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: کار سازمان تبلیغات اسلامی باید تولید فکر و محتوا و نظارت بر اجرایی شدن محتواها و برنامه های دینی و ارزشی در جامعه باشد و در این راستا گام بردارد.

وی ایجاد سازمان تبلیغات اسلامی را برگرفته از نگاه بلند و ارزشی امام خمینی(ره) توصیف کرد و افزود: این سازمان ایجاد شد تا راه امام راحل و شهدا ادامه و فرمایشات مقام معظم رهبری و ارزش های دینی تحقق یابد.

این دیدار به مناسبت اول تیرماه روز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در کشور انجام شد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند

استاندار خراسان شمالی، گفت: تعاونی‌های دانش بنیان خراسان شمالی مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد  امروز در کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان ضمن قدردانی از فعالیت‌های پارک علم و فناوری، آن را زمینه ساز حرکت پرشتاب این پارک خواند و اظهار داشت: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش‌بنیان در رده استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی افزود: توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تاسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام از اهم مواردی هستند که می‌تواند در جهش تولید موثر باشد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد. 

حسین‌نژاد به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال 1403 با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور برطرف شود. 

قربانی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیز در ابتدای این آیین ضمن تشکر از توجه استاندار خراسان شمالی به حوزه ی علم و فناوری استان، پارک علم و فناوری را حلقه ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد  شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت 30 هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد های زیر مجموعه عملا وجود ندارد و رتبه پارک در ستاد اقتصاد دانش بنیان استان که در سال گذشته 26 کشوری بود، امسال با 13 رتبه ارتقا به 13 کشوری رسیده است.

استاندار خراسان شمالی در حاشیه این آیین از پروژه ساختمان 8 واحدی که قرار است در اختیار واحدهای فناوری استان قرار گیرد نیز بازدید کرد و پیشرفت پروژه را از بازدید قبلی تاکنون تحسین کرد.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد