Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:58:01 GMT

پلیس کرمانشاه ناجی جوان ۳۰ ساله شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۴۹۸

پلیس کرمانشاه ناجی جوان ۳۰ ساله شد

این مامور فداکار روز سه‌شنبه در خصوص چگونگی وقوع این حادثه به  خبرنگار ایرنا گفت: عصر روز گذشته (دوشنبه) از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان خودکشی جوانی قرار گرفتیم که تصمیم داشت خود را از روی پل لب آب شهر کرمانشاه حلق آویز کند.

سرهنگ فرهمند ادامه داد: به همراه تیمی از ماموران به سرعت عازم محل شده و مشاهده کردیم جوانی با بستن رشته طنابی به میله های متصل به پل قصد دارد خود را از آن حلق آویز و به زندگیش پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این فرد بسیار در تصمیمش جدی بود به گونه ای که به توصیه های صورت گرفته اطرافیان اعتنا نداشت و تهدید می‌کرد اگر کسی به او نزدیک شود خود را حلق آویز می کند.

مامور انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: زمانی که شرایط را اینگونه دیدم تصمیم گرفتم به هر شکل ممکن او را از تصمیمش منصرف کنم و پس از مقداری نزدیک شدن، به او قول دادم کمکش خواهم کرد و به این فرد تاکید کردم خودکشی و مرگ راه حل مناسبی برای حل مشکلش نیست.

سرهنگ فرهمند خاطرنشان کرد: پس از آنکه دیدم آن جوان مقداری آرام تر شده به صحبت های خود ادامه داده و توانستم او را از تصمیمش منصرف و از طناب دار جدا کنم.

وی با بیان اینکه این جوان ۳۰ ساله اهل یکی از استان های اطراف کرمانشاه است، گفت: در صحبت های که داشتیم متوجه شدم مشکلات شخصی و خانوادگی دلیل تصمیمش بوده است.

این مامور فداکار پلیس در پایان از انتقال جوان ۳۰ ساله به کلانتری برای انجام کارهای مشاوره ای و بازیابی شرایط روحی و روانی وی به منظور بازگشت به شرایط عادی زندگی خبر داد.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی مشاوره روز جهانی پیشگیری از خودکشی انتظامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی مشاوره روز جهانی پیشگیری از خودکشی آسیب های اجتماعی مشاوره روز جهانی پیشگیری از خودکشی انتظامی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور قلابی در رشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: فردی که تحت عنوان مامور یکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی داشت، توسط ماموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمود حافظی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی با در دست داشتن بی‌سیم، قصد اخاذی از متصدی یک واحد صنفی در محدوده بلوار شهید بهشتی شهر رشت را داشته و با توجه به مشکوک شدن کسبه، این فرد از محل فرار کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: پس از بررسی و اقدامات فنی مأموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد، صحت موضوع محرز و متهم مورد نظر شناسایی و در محل سکونتش دستگیر شد.

حافظی تصریح کرد: از این متهم ۴۶ ساله یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز کشف و این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مأمور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رؤیت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 746905

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد