Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی، چهار بازی با هدایت دراگان اسکوچیچ انجام داد و در نهایت توانست با کسب ۱۲ امتیاز کارش را در این چهار بازی رسانده و در یک شرایط سخت به مرحله بعدی برود؛ با این‌حال فدراسیون فوتبال هنوز تصمیم قطعی خودش را برای ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ نگرفته و گمانه‌زنی‌های مختلفی در این خصوص مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد شرایط تیم ملی، وضعیت مبهم اسکوچیچ و همچنین قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام دقایقی با مهدی مهدوی‌کیا صحبت کردیم که او به سوالات ما پاسخ داد:

حتما در جریان هستید که بعد از صعود تیم ملی به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی، وضعیت مبهمی درباره ادامه همکاری با اسکوچیچ وجود دارد؛ نظر شما در این زمینه چیست؟

فکر می‌کنم اسکوچیچ در بحرانی‌ترین زمان ممکن هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و جدا از این چهار بازی، در مسابقات دوستانه هم مقابل تیم‌هایی مثل بوسنی و ازبکستان به میدان رفت؛ به اعتقاد من حریفانی در مجموع با آن‌ها روبرو شدیم، دست و پا بسته نبودند ولی تیم ملی با آرامش کارش را جلو برد، این در حالی‌ست که ما تدارک آن‌چنانی نداشتیم و بازی دوستانه هم انجام ندادیم. با این‌حال اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی کارشان را به خوبی انجام دادند و ما از بازی‌های منامه با سلامت عبور کردیم. من نمی‌دانم علت چنین بحث‌هایی که ایجاد شده چیست، چون ما هم خوب بازی کردیم و هم صعود کردیم. شاید فدراسیون دلایل خاص خودش را دارد، ولی وقتی یک مربی در تیمی نتیجه می‌گیرد معمولا باید همکاری با آن شخص ادامه داشته باشد مگر این‌که برخی مسائل دیگر ایجاد شود یا یک توافق دو طرفه باعث جدایی شود.

شما فکر می‌کنید ما از لحاظ فنی هم نمایش خوبی داشتیم؟

اسکوچیچ از فوتبال ما شناخت داشت و دیدیم که تیم ملی اسیر حاشیه و تنش نبود؛ هر فردی ممکن است دلایل خودش را مطرح کند اما من دلیلی برای تغییر کادرفنی نمی‌بینم. در مورد سوال شما هم باید بگویم که تیم ملی در یک وضعیت بحرانی قرار داشت و بابت نتایجی که در زمان مربیگری ویلموتس گرفتیم، واقعا تحت فشار بودیم. ما در بحرین منطقی فوتبال بازی کردیم و از نفرات مختلف هم استفاده شد. تیم ما در هر پست دو بازیکن باکیفیت و بین‌المللی دارد و از نظر خودم دلیلی نمی‌بینم که کادرفنی تغییر کند.

به نظر شما این تیم به جام جهانی صعود خواهد کرد؟

ما تیم بسیار خوبی داریم و همه نفرات باتجربه هستند؛ باید منتظر قرعه‌کشی باشیم اما ایران همیشه جزو تیم‌های برتر آسیاست و همه تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی تیم ملی ایران باز می‌کنند.

برخی معتقدند مبلغ کم قرارداد اسکوچیچ و نحوه حضور او در تیم ملی باعث شده تا فدراسیون در مورد ادامه همکاری با این مربی دست بالا را بگیرد و به نوعی از این شرایط سواستفاده کند؛ نظر شما چیست؟

ما انگار عادت کرده‌ایم به برخی مربیان پول میلیون دلاری بدهیم و در نهایت بهره لازم را نبریم و آن‌ها در فیفا دنبال پول‌شان باشند؛ ظاهرا در ایران مربیانی که پول کم بگیرند یا ارزان باشند و یا این‌که مربیانی آرام باشند، چندان طرفدار ندارند. فوتبال ایران مربی ارزان که بتواند کارش را به درستی انجام بدهد، دوست ندارد. فکر می‌کنم این انصاف نباشد که بخواهیم شخص دیگری را جایگزین اسکوچیچ کنیم، به هر حال باید در نظر بگیریم که ایران در شرایطی به مرحله بعد صعود کرد و نمی‌توان نقش سرمربی را نادیده گرفت.

در مورد قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام چه صحبتی دارید؟

این قهرمانی را به مجموعه پرسپولیس و هواداران تبریک می‌گویم؛ خوشبختانه این تیم در پنج سال گذشته همه جام‌ها را گرفته است.

به نظر شما در لیگ برتر رقابت پرسپولیس با سپاهان در نهایت با قهرمانی کدام تیم به پایان خواهد رسید؟

شرایط سپاهان و پرسپولیس خوب است و قطعا بازی‌ها حساس‌تر خواهد بود؛ امیدوارم در نهایت پرسپولیس پنجمین جام پیاپی را در لیگ برتر به دست آورد.

مسابقات جام ملت‌های اروپا را پیگیری می‌کنید؟

بله، بازی‌ها را می‌بینم.

به نظر شما کدام تیم قهرمان می‌شود؟

پیش‌بینی خیلی سخت است؛ ایتالیا آماده است، آلمان بازی خوبی را به نمایش گذاشت و فرانسه هم تیم بسیار خوبی است.

شما دوست دارید کدام تیم قهرمان شود؟

من طرفدار آلمان هستم و امیدوارم این تیم ناکامی در سال ۲۰۱۶ را جبران کرده و قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: اسکوچیچ به میثاقی همه چیز را گفت

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی خبر ویژه مهدی مهدوی کیا نظر شما تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز

با جدایی سرمربی اسپانیایی، اسکوچیچ و دقیقی؛ دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز هستند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از جدایی پاکو خمز از تیم تراکتور، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جانشین این مربی در تبریز همچنان ادامه دارد و مدیران تراکتور نیز مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده‌اند.

یکی از خبرنگاران نزدیک به سعید دقیقی، خبر داده که در صورت جلب رضایت باشگاه شمس‌آذر قزوین، این مربی جوان و تازه‌کار اما موفق، هدایت تیم کهکشانی تبریز را برعهده خواهد گرفت.

در ادامه طبق شنیده‌های تکمیلی، دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اکنون گزینه‌ اصلی باشگاه تبریزی است و در کنار او سعید دقیقی نیز دیگر گزینه این تیم محسوب می‌شود.

محمد نصرتی به همراه محمد عسگری دیگر مربی تیم تراکتور قرار است فعلاً مسئولیت فنی تیم تراکتور را تا انتخاب سرمربی جدید بر عهده بگیرند.

تراکتور در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر روز جمعه در دیداری خارج از خانه به مصاف نساجی مازندارن خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • ببینید | واکنش دولت رئیسی به احتمال تغییر در تیم اقتصادی
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت