Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و پنجره واحد جنوب استان با حضور معاون امور اقتصادی و هماهنگی استاندار کرمان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمان و مدیران کل در جیرفت آغاز به‌کار کرد.  

در این نشست سرپرست امور اقتصادی و دارایی استان از فرصت‌های سرمایه‌گذاری، میزان سرمایه‌گذاری خارجی استان گزارشی ارائه کرد و پیرامون عملکرد و اهداف پنجره واحد سرمایه گذاری توضیحاتی بیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهسواری جنوب استان کرمان را استانی مستعد در زمینه جذب سرمایه دانست و راه‌اندازی و فعال شدن پنجره واحد در جنوب استان به مرکزیت جیرفت را ظرفیتی مناسب برای کمک به توسعه منطقه دانست.

در این جلسه مدیران کل جنوب استان کرمان موانع و مشکلات صدور مجوز های سرمایه‌گذاری در منطقه را عنوان کرد و همچنین پیشنهاداتی در جهت تسریع دریافت مجوز سرمایه‌گذاری را ارائه کردند.

در حاشیه این نشست مهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان باید مرکز امید سرمایه‌گذاران باشد.

وی افزود: در این راستا سامانه اینترنتی پنجره واحد سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده تا خدمات مورد نیاز از طریق این سامانه به سرمایه‌گذاران ارائه شود.

مهرابی بیان داشت: راه‌اندازی سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری و ایجاد زمینه راه‌اندازی این پنجره در جنوب استان گامی موثر در راستای شفاف‌سازی و سالم‌سازی و اقدامی امید بخش برای سرمایه‌گذاران در این منطقه پر ظرفیت است و دستگاه‌های اجرایی استان موظفند مجوزهای مورد نیاز را به سرمایه‌گذاران را طبق مصوبات ستاد صادر کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: پنجره واحد سرمایه گذاری جنوب کرمان آغاز به کار سرمایه گذاران سرمایه گذاری راه اندازی پنجره واحد جنوب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی فرآیندهای اقتصادی در مناطق آزاد اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الله عبدالملکی در دیدار با سرمایه گذاران جزیره کیش، سرمایه گذاران را فرماندهان جنگ اقتصادی دانست و اظهار کرد: علاقه به حفظ و تقویت سرمایه گذاران در انقلاب اسلامی یک هدف ایدولوژیک است و نگاه ما به سرمایه گذار همچون مکتب‌های نئو لیبرالیسم مقطعی نیست.

وی با بیان اینکه در ادبیات اقتصاد بین الملل، مناطق آزاد جایگاه مستحکمی دارند، افزود: بند ۱۱ سیاست‌های کلی اقتصادی مقاومتی نیز بر اهمیت این مناطق تاکید کرده و نشانگر نقش تعیین کننده آن‌ها در افزایش تراز اقتصادی است؛ اما باید اذعان کرد که هرچند عملکرد مناطق آزاد ایران طی ۳۰ سال اخیر مثبت است، اما ایده‌آل نیست و انتظارات را برآورده نکرده است.

عبدالملکی مناطق آزاد را بهشت سرمایه گذاران توصیف کرد و ادامه داد: برخی اصلاحات در مناطق آزاد برای تسریع در روند سرمایه گذاری و رفع موانع ضروری است.

وی اضافه کرد: از مناطق آزاد خواسته شده تا تمامی فرآیندهای اداری مرتبط با سرمایه گذاری و مباحث اقتصادی را به دبیرخانه ارسال و این فرآیندهای توسط مشاوران برجسته کشوری بررسی شوند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور مناطق آزاد در پاسخ به برخی شبهات در رابطه با رتبه بندی عملکرد مناطق آزاد، بیان کرد: هیچ منطقه آزادی به دلیل دریافت هزینه پایداری مورد تشویق قرار نمی‌گیرد و درآمد زایی حاصل از این روند نیز در رتبه بندی مطرح نیست.

وی همچنین از اجرا نشدن قوانین مربوط به مناطق آزاد انتقاد کرد و گفت: قوانین این مناطق نه تنها اجرا نمی‌شود، بلکه بیش از ۱۸۲ قانون نیز برای محدود کردن قوانین مناطق آزاد در ادوار مختلف مجلس صادر شده است.

عبدالملکی با قدردانی از اقدامات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه منطقه، اظهار کرد: از هرگونه اقدام جهت توسعه اقتصادی منطقه حمایت می‌کنیم.

کد خبر 6064143

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال پای کار باشند
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • برخی فرآیندهای اقتصادی در مناطق آزاد اصلاح می‌شود
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • آغاز ساخت ۷۵۰۰ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • این بازار سال ۱۴۰۳به گزینه مهم سرمایه‌گذاران بدل شد / کدام بازار سود بیشتری دارد؟
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان آغاز شد