Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی نژاد گفت: خادمیاران رضوی شهرستان ساری فردا (یکم تیر) با همراهی کاروان زیرسایه خورشید از آستان امامزاده یحیی(ع)به امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) عرض ارادت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدعباس حسینی نژاد» امروز(۳۱خرداد) در نشست صمیمی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران ضمن تبریک دهه کرامت ایام منتسب به ولادت امام رضا(ع)با بیان اینکه سه هزار و ۴۷۳نفر از مردم شریف و محب اهل بیت(ع) مرکز مازندران در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی به عنوان خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) نام نویسی کردند، اظهار کرد: هم اکنون ۲هزار و ۳۲۲نفر از این تعداد فعال و هزار و ۱۱۵نفر دیگر با توجه به نواقص مدارک هنوز در مرحله گزینش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری بابیان اینکه خادمیاران رضوی ساری از طریق ۶۰کانون محلی و ۱۹کانون موضوعی در حوزه محرومیت زدایی به نیت امام رضا(ع) و با هدف ترویج سیره عملی امام مهربانی ها مشغول خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان هستند، افزود: با توجه به شرایط امروز نیز کمک به آسیب دیدگان کرونایی از دیگر خدمات خادمیاران رضوی است.

 

وی همچنین ضمن تشریح برنامه های دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری در دهه مبارک کرامت گفت:  کاروان زیرسایه خورشید (ویژه جشن های مردمی ولادت امام رضا«علیه السلام») برای چندمین سال متوالی است که همزمان با دهه کرامت در مرکز مازندران حاضر شده است.

 

حسینی نژاد به حضور خادمان با پرچم حرم مطهر خانم حضرت معصومه (س) در ساری اشاره کرد و افزود: حضور خادمیاران در مراسم ویژه خواهران بمناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) توسط بانوان خادم الرضا در بوستان ولایت و برگزاری مراسم جشن ولادت با سعادت امام هشتم (ع) در امام زاده یحیی(ع) با حضور خادمین آستان قدس رضوی و کلیه خادمیاران شهرستان ساری با لباس فرم حرم مطهر از برنامه‌های دهه کرامت است.
 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه درمازندران سید عباس حسینی نژاد خادمیاران رضوی امامزاده یحیی ع ساري کاروان زیر سایه خورشید خادمیاران رضوی شهرستان ساری امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نذر خدمت به همت خادمیاران رضوی اجرا می‌شود

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان زارچ در این نشست از برگزاری طرح نذر خدمت توسط خادمیاران رضوی خبر داد و گفت: در این طرح همه اقشار مختلف جامعه بخشی از ظرفیت‌های خود را تحت پرچم امام رضا (ع) به مردم ارائه می‌دهند.   باقیان به برنامه خادمیاران رضوی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: سرکشی و عیادت از بیماران صعب‌العلاج و حضور در نشست‌های قرآنی در محلات ازجمله برنامه‌های خادمیاران در این ماه مبارک می‌باشد.   در این نشست خادمیاران رضوی یک جزء از قران کریم تلاوت کردند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه ساری: اولین جمهوری اسلامی توسط علی(ع) بنا شد | قدر نظام را بدانید
  • امام جمعه ساری: اولین جمهوری اسلامی توسط حضرت علی (ع) بنا نهاده شد
  • خدمت رسانی خادمیاران رضوی خرانق
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • طرح نذر خدمت به همت خادمیاران رضوی اجرا می‌شود
  • درخشش آستان سید محمد مراغه در طرح آرامش بهاری
  • درخشش آستان سید محمد (ع) مراغه در طرح آرامش بهاری
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهلبیت در پارک ساحلی غدیر بندرعباس+عکس
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی کامل صبر و مهربانی است