Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم عزیزی ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز ضمن اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیان کرد: می‌توانیم انتخابات را تجلی اراده و باورهای یک ملت در امر مهم و سرنوشت‌ساز دانست که می‌تواند تغییرات اساسی را در سرنوشت یک کشور ایجاد کند. به عبارتی انتخابات یعنی حق تعیین سرنوشت و زمانی که بااراده ملت همراه شود زمینه رشد و شکوفایی جغرافیای زیستی یک ملت را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت بزرگ ما در 28 خرداد 1400 اراده و باورها و مقاومت خودش را به نمایش گذاشت.

وی افزود: نکته مهم این است که ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در 28 خرداد علی‌رغم فشارهای سنگینی که در عرصه‌های بین‌المللی علیه اندیشه‌های نظام اسلامی حاکم بود و علی‌رغم اینکه شاهد برخی خو تحریمی‌های داخلی و سوء مدیریت‌ها بودیم که گرانی را ایجاد کرده بود باز هم حماسه دیگری آفریدند و شاهد تحقق اراده آهنین و بصیرت ملت بودیم.

عزیزی ادامه داد: باید به ملت بزرگ ایران که مثل همیشه خالق حماسه بزرگ شدند و مخلوق فشارهای بیگانگان و برخی جریان‌های داخلی نشدند، تبریک گفت. این انتخاب زمینه رشد، پیشرفت و توسعه ایران را فراهم کند.

*مردم ما سزاوار خدمات و تلاش‌های بیشتر دولت آینده هستند

این نماینده مجلس تأکید کرد: مردم ما در این انتخابات هم به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و هم پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی کردند. بنابراین چنین مردمی سزاوار خدمات و تلاش‌های بیشتر و درعین‌حال زیربنایی دولت آینده هستند.

او خاطرنشان کرد: تلاش دولت آینده باید متکی بر حل مشکلات فوریت دار مردم مانند معیشت و اقتصاد و باید مبتنی بر حفظ منافع ملی ایران و استفاده از ظرفیت‌های کشور با بهره‌گیری از قابلیت‌های داخلی باشد.

عزیزی در انتها بیان می‌کند که دولت آینده با همکاری و تعامل با سایر قوا و استفاده از ظرفیت نخبگان و کارشناسان و تمام افرادی که دل درگرو خدمت به مردم‌دارند، اهداف بلند خود را محقق خواهد کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ابراهیم عزیزی مجلس شورای اسلامی انتخابات معیشت انتخابات مجلس شورای اسلامی معیشت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراهیم عزیزی انتخابات 1400 دولت آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز جاری (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیروهای مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق در دفاع از میهن اسلامی‌مان اقتدار و حماسه آفریدند.

علی اکبر حسینی محراب با گرامی داشت روز ارتش افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در راه دفاع از ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند و برای ملت ما عظمت و عزت می‌آفرینند.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 6080862

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست