Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@03:32:19 GMT

پلیس ناجی جوان ۳۰ ساله شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۸۹۸

پلیس ناجی جوان ۳۰ ساله شد

سرهنگ «مصطفی فرهمند» یکی از ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در اقدامی شجاعانه و با انجام عملیات روانی جوان ۳۰ ساله ای را از خودکشی منصرف و ناجی او شد.

به گزارش برنا؛ این مامور فداکار روز سه‌شنبه در خصوص چگونگی وقوع این حادثه گفت: عصر روز گذشته (یکشنبه) از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان خودکشی جوانی قرار گرفتیم که تصمیم داشت خود را از روی پل لب آب شهر کرمانشاه حلق آویز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرهمند ادامه داد: به همراه تیمی از ماموران به سرعت عازم محل شده و مشاهده کردیم جوانی با بستن رشته طنابی به میله های متصل به پل قصد دارد خود را از آن حلق آویز و به زندگیش پایان دهد.

او ادامه داد: این فرد بسیار در تصمیمش جدی بود به گونه ای که به توصیه های صورت گرفته اطرافیان اعتنا نداشت و تهدید می‌کرد اگر کسی به او نزدیک شود خود را حلق آویز می کند.

مامور انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: زمانی که شرایط را اینگونه دیدم تصمیم گرفتم به هر شکل ممکن او را از تصمیمش منصرف کنم و پس از مقداری نزدیک شدن، به او قول دادم کمکش خواهم کرد و به این فرد تاکید کردم خودکشی و مرگ راه حل مناسبی برای حل مشکلش نیست.

سرهنگ فرهمند خاطرنشان کرد: پس از آنکه دیدم آن جوان مقداری آرام تر شده به صحبت های خود ادامه داده و توانستم او را از تصمیمش منصرف و از طناب دار جدا کنم.

او با بیان اینکه این جوان ۳۰ ساله اهل یکی از استان های اطراف کرمانشاه است، گفت: در صحبت های که داشتیم متوجه شدم مشکلات شخصی و خانوادگی دلیل تصمیمش بوده است.

این مامور فداکار پلیس در پایان از انتقال جوان ۳۰ ساله به کلانتری برای انجام کارهای مشاوره ای و بازیابی شرایط روحی و روانی وی به منظور بازگشت به شرایط عادی زندگی خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرکز فوریت های پلیسی خودکشی خودکشی مرگ مشکلات روحی و روانی پلیس جوان کرمانشاه ناجی جوان ۳۰ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان، مبنی بر وقوع نزاع در یکی از پارک‌های تفریحی شهر نهاوند، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در اسرع وقت در محل حاضر شدند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد درگیری بین چند جوان و نوجوان با استفاده از سلاح سرد (چاقو) صورت گرفته که در طی این درگیری، نوجوان ۱۷ ساله‌ای مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده که شخص مجروح را به بیمارستان انتقال داده ولی علیرغم انجام اقدامات درمانی؛ متأسفانه این نوجوان مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل و با انجام اقدامات گسترده عملیاتی و اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت موفق شدند قاتل ۲۲ ساله را به همراه ۳ جوان دیگر که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و انجام اقدامات قانونی و قضائی در این راستا تحت پیگیری قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره بر روند زندگی فرزندان خود نظارت و مراقبت ویژه داشته و با صبر و حوصله و همچنین درایت منطقی از بروز این گونه حوادث تلخ که تبعات روحی و اجتماعی نامطلوبی در پی خواهد داشت، جلوگیری کنند.

کد خبر 6086473

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند