Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:34:11 GMT

هزینه رهن و اجاره آپارتمان در ابوذر +جدول

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۹۵۹

هزینه رهن و اجاره آپارتمان در ابوذر +جدول

برای رهن کامل واحد ۹۰ متری در محدوده ابوذربه سرمایه ۱۰۰ میلیون تومانی نیاز است.

به گزارش مشرق، به طور معمول برای محاسبه قیمت رهن کامل هر خانه باید قیمت هر متر مربع از ملک را در متراژ خانه ضرب کرد و سپس با توجه به سن بنا قیمت کل ملک را تقسیم بر ۴ یا ۶ کرد به طوریکه اگر خانه نوساز باشد یک چهارم و هرچه که عمر خانه بالاتر رود این ضریب به یک ششم نزدیک می ‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسته به میزان سود بانکی و شرایط خانه و منطقه ممکن است نحوه محاسبه رهن و اجاره که در عرف معمول است مد نظر قرار نگیرد.

برای رهن و اجاره آپارتمان در محدوده ابوذر با توجه به امکانات، موقعیت دسترسی و عمر بنا باید هزینه‌های متفاوتی پرداخت که در جدول زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 اخبار اقتصادی بازار مسکن بازار مسکن اجاره بها رهن و اجاره اجاره مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمد نوری دستیار و مشاور رئیس کل سازمان امور مالیاتی در حوزه هوشمندسازی نظام مالیاتی در نشست مسئولان مالیاتی با نخبگان افزود: سال‌های گذشته یکی از آرزو‌های پیشکسوتان حوزه مالیات فراهم شدن ساختاری برای محاسبه  پیش فرض مالیات مودی بود که با تحقق این آرزو، برای نخستین بار از فروردین اظهارنامه‌های پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ بصورت سیستمی محاسبه می‌شود.

نوری با اشاره به اینکه در حوزه هوشمندسازی قوانین و نرخ‌های متفاوتی در حوزه مالیات وجود دارد و برای تسهیل این موضوع، سامانه مودیان را با نرخ‌های متعدد پوشش دادیم، گفت: برای تسهیل و عادلانه شدن محاسبات در سامانه مودیان برای کالا‌ها و خدمات، شناسه عمومی و تخصصی قرار دادیم.

وی همچنین به سه پایه اصلی مالیات یعنی درآمد، مصرف و ثروت اشاره کرد و افزود: در مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی (مالیات بر شرکت‌ها) عقب ماندگی خاصی در مقایسه با سایر کشور‌های پیشرفته نداریم، اما در بحث مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی عقب ماندگی وجود دارد که برای جبران آن، توسعه ظرفیت محاسبه مالیات  با تکیه بر داده‌هاست.

دستیار و مشاور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت : طبق «قانون تسهیل تکالیف مودیان» تمام هزینه‌های مربوط به صدور صورتحساب الکترونیک را دولت متقبل شده و لازم نیست مودی هزینه ای بپردازد  و چنانچه مودی بخواهد خدمات تکمیلی یا مشاوره‌ای از شرکت‌های معتمد در یافت کند، باید هزینه‌ پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی‌شده
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی شده چطور است؟
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مشهد ( ۱ اردیبشهت ۱۴۰۳)+جدول
  • فروش دلاری، تخلفی محرض در صنعت ساختمان