Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون تنیس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس اظهار کرد: امروز مجمع عمومی فدراسیون تنیس در خصوص بررسی عملکرد این فدراسیون در سال ۱۳۹۹ برگزار شد و تصمیمات اتخاذ شده توسط اعضای مجمع به هیئت رئیسه فدراسیون تنیس ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره مسابقات پیش روی تیم‌های ملی تنیس آقایان و بانوان بیان کرد: تیم ملی تنیس آقایان ۱۵ شهریور ماه عازم مسابقات "دیویس کاپ" خواهد شد و تیم ملی بانوان نیز مرداد ماه به مسابقات "بیجین کاپ" اعزام می‌شود. در حال حاضر هر دو تیم آقایان با ۱۴ بازیکن و بانوان با ۵ بازیکن در اردوی آماده سازی برای شرکت در این مسابقات به سر می‌برند.

او درباره پیش بینی خود درخصوص عملکرد تیم‌های ملی تنیس آقایان و بانوان در مسابقات پیش رو گفت: تیم ملی تنیس آقایان تاکنون اردوی خوبی را پشت سر گذاشته اند و میانگین سنی این تیم در حال حاضر زیر ۲۰ سال است و این جوان گرایی مطمئنا در سال‌های آینده نتایج خوبی را برای این تیم در پی خواهد داشت. همچنین هر ۵ بازیکن عضو تیم ملی بانوان نیز از بهترین بازیکنان حال حاضر تنیس کشورمان هستند و امیدوارم هر ۲ تیم آقایان و بانوان نتایج مطلوبی را در مسابقات پیش رو کسب کنند.

آذری درباره دعوت شدن امیر جدیدی به تیم ملی تنیس آقایان بیان کرد: امیر جدیدی به اردوی تیم ملی آقایان دعوت شده بود و در حال تمرین کردن بودن بود، اما متاسفانه در آستانه مسابقات انتخابی تیم ملی دچار آسیب دیدگی شد و از حضور در مسابقات انتخابی کنار رفت.

بیشتر بخوانید

برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس اخبار ورزشی ملی تنیس آقایان فدراسیون تنیس تیم ملی تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان در کیش برگزار می‌شود.

بیست و نه تیم در بخش مردان و پانزده تیم در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند.

با موافقت فدراسیون جهانی، ایران و به میزبانی کیش برای نخستین‌بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی است.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد