Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین ملی روز بسیج استادان (بزرگداشت چهلمین سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران) و آیین شکرانه حضور ملّت در انتخابات، صبح امروز (دوشنبه ۳۱ خرداد) در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم، سعید جلیلی، عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه رسیدن به قلّه، زحمت و مجاهدت می‌خواهد، گفت: بسیار اهمیت دارد که رصد کنیم ببینیم آیا کردار ما متناسب با اهداف بلندی که ترسیم کرده‌ایم هست یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مفهوم دولت سایه گفت: چنانچه کار خطایی صورت می‌گیرد باید در زمان خودش اصلاح شود. بر همین اساس در این هشت سال اگر خطایی رخ می‌داد برای کمک به دولت وظیفه داشتیم که آن خطا را متذکر شویم.

جلیلی با بیان اینکه امروز در دوره‌ای جدید قرار داریم که ملت ایران هم با حضور و هم با انتخاب خودش مسیر جدیدی برای پیشرفت انقلاب برگزیده است، گفت: باید این فرصت را برای پیشرفت کشور غنیمت شمرد؛ آن هم نه برای پیشرفت معمولی بلکه ایجاد یک جهش در کشور.

وی با بیان اینکه کشور در چهار سال آینده باید جهش داشته باشد و این جهاد می‌خواهد، اظهار داشت: دولت منتخب نیازمند کمک مردم است و بدون پشتیبانی و کمک مردم و نخبگان این بار سنگین را به‌تن‌هایی نمی‌تواند بر دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: یک زمان دولت رقیب شماست یک زمان دیگر رفیق شما؛ در هر دو حالت باید به دولت کمک کرد. نه رقابت باید مانع کمک به دولت شود و نه رفاقت مانع از چشم‌پوشی بر موضوعات شود.

جلیلی با بیان اینکه هر دانشگاه باید یک دولت سایه باشد، گفت: وقتی از جهاد بزرگ سخن می‌گوییم، این جهاد بزرگ نقشه عملیاتی می‌خواهد و دانشگاه‌ها باید برنامه خود را برای این موضوع مشخص کنند.

وی با بیان اینکه برای جهاد بزرگ نیازمند کار‌های واقعی هستیم نه همایش و نمایش و‌گزارش، گفت: این همان چیزی بود که شهید چمران آن را عینیت بخشیده بود.

جلیلی با بیان اینکه شهید چمران به دنبال نمایش و گزارش و همایش نبود، خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) هنر چمران را در این می‌دانست که بدون هیاهو‌های سیاسی برای خدا جهاد می‌کرد.

عضو شورای عالی امنیت ملی افزود: اگر در هشت سال گذشته کوتاهی و کج‌روی داشته‌ایم باید در ۴ سال آینده آن را جبران کنیم و این هم جهاد می‌خواهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج اساتید دولت سیزدهم سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز چهارشنبه پنچم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیاینگ یئن» آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای هلیا اسدیان نماینده کشورمان در بخش تالو و در اجرای فرم «نن‌گوئن» موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۰ ضمن قرار گرفتن در رتبه نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند. ورزشکارانی از سنگاپور و ازبکستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

همچنین زهرا جلیلی دیگر عضو تیم ملی ایران در «گوئن‌شو» موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد. در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

مدال‌های این فرم توسط مهدی علی‌نژاد، عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی به ورزشکاران اهدا شد.

کد خبر 6087281

دیگر خبرها

  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • بدون حمایت دولت نمی‌توانیم بازار برنج را مدیریت کنیم