Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه حماسه ۲۸ خرداد پیام مهمی برای دنیا داشت، گفت: با اعتماد و اتکا به مردم ایران، وضعیت و شرایط به نفع مردم تغییر خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، منتخب مردم ایران در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران عصر امروز (دوشنبه) در نشست خبری با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: حماسه ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ماه امسال به دنبال حماسه‌هایی بود که مردم خلق کردند و جلوه‌ای از حضور با اراده مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حضور پیام مهمی برای جهانیان داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


رئیسی گفت: حضور مردم علیرغم شرایط کرونایی و دشمنی‌های بسیار و ایجاد جنگ روانی از طرف دشمنان ملت ایران انجام گرفت.

وی افزود: حضور مردم ایران که ساعت‌ها پای صندوق‌های رأی قرار داشتند، علیرغم برخی گله‌مندی‌های اقتصادی بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران گفت: با توکل به خدا و اعتماد به داشته‌های بسیار مردم ایران و نیروی انسانی متراکم و جوانان غیور کشور و با ذخایر ارزشمندی که کشور از آن برخوردار است، وضعیت و شرایط به نفع مردم تغییر خواهد کرد.

تکمیل می‌شود …

 

مخاطبان محترم خبرگزاری دانشجو می‌توانند این نشست را به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی خبرگزاری دانشجو مشاهده کنند

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایت الله رئیسی انتخابات ریاست جمهوری نشست خبری رئیسی نشست خبری آیت الله رئیسی مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان گفت: ایران و پاکستان دو قدرت مطرح منطقه و دو قدرت جهانی به حساب می‌آیند.

وی اظهار کرد: پاکستان ظرفیت‌های خوبی دارد که ایران می‌تواند از آن استفاده کند همچنین ایران یکسری ظرفیت‌هایی دارد که پاکستان می‌تواند استفاده کند لذا همکاری دو کشور یک فرصت هم‌افزا ایجاد می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: زمینه‌های مشترک زیادی بین ایران و پاکستان وجود دارد؛ علامه اقبال لاهوری در ایران شناخته شده‌تر و محبوب‌تر است تا در پاکستان همچنین حافظ و سعدی هم در پاکستان خیلی شناخته شده هستند.

وی گفت: در طول تاریخ معاصر با پاکستان تنش جدی نداشتیم، اما یکسری سوءتفاهماتی بوده که باید رفع شود. 

عباس‌زاده مشکینی تصریح کرد: تروریست‌ها از خاک پاکستان استفاده می‌کنند و به امنیت ما آسیب می‌زنند و شهروندان ما قربانی اقدامات تروریستی می‌شوند لذا پاکستان نباید از تروریست‌ها میزبانی کند کمااینکه ما اجازه نمی‌دهیم از خاکمان علیه پاکستان استفاده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور می‌تواند در رفع سوءتفاهمات در شکل‌گیری توافقات جدید و عملیاتی کمک کند و موانع توسعه روابط را بردارد، چون حیف است دو کشور از ظرفیت‌های خود استفاده نکنند و در این راستا ایران هم حسن‌نیت و هم جدیت دارد و امیدواریم پاکستان هم جدیت و حسن‌نیت داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رئیسی: توسعه همکاری با کشور‌های همسایه از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • توسعه همکاری با پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست