Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@13:13:48 GMT

آغاز سنجش بیش از ۱۹ هزار نوآموز در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۹۲۴۵

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از آغاز سنجش بیش از ۱۹ هزار نوآموز در استان خبر داد.

مهدی مودی در مراسم افتتاحیه پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان بدوو ورود به دبستان سال ۱۴۰۰ که ۳۱ خرداد ماه برگزار شد، اظهارکرد: در سال گذشته پوشش  ۱۰۰درصدی سنجش نوآموزان انجام گرفت  که استان رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: در سال  جاری ۱۹ هزارو ۳۰۰ نوآموز در ۱۴ پایگاه اولیه و یک پایگاه تخصصی  از امروز سنجش خواهندشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: از ۱۵خرداد ماه مرحله نوبت گیری شروع شده بود که تا به حال بیش از پنج هزار نوآموز نوبت گیری کرده اند و رتبه اول کشور را کسب کرده ایم.

مودی خاطر نشان کرد: مداخله به هنگام در طرج سنجش سلامت نوآموزان امری ضروری است و مانع ایجاد مشکلات بزرگتر در آینده خواهد شد.

وی با اشاره به تاسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در کشور اظهارکرد: سه سال تحصیلی به دوره های آموزشی تحصیل اضافه خواهد شد و شروع آموزش و یادگیری از چهار سالگی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالي سنجش نوآموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت

مراد کلوندی دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : خانواده‌هایی که نوآموز کلاس اولی دارند، از ۱۵ اردیبهشت می‌توانند برای ثبت‌نام فرزندانشان به مدارس استان مراجعه کنند.

 کلوندی با بیان اینکه بهترین مدرسه برای دانش‌آموزان نزدیکترین مدرسه به محل سکونت آنهاست، از خانواده‌هایی که نوآموز کلاس اولی دارند، خواست برای ثبت‌نام فرزندانشان به نزدیکترین مدرسه محل زندگی خود مراجعه کنند.

 کلوندی با اشاره به الزامی بودن انجام سنجش سلامت برای ثبت نام کلاس اولی‌ها در مدارس، گفت: توصیه می‌شود نوآموزان کلاس اولی که پیش از این سنجش سلامت نشده‌اند، حتما برای سنجش سلامت اقدام کنند تا هنگام مراجعه به مدارس برای ثبت‌نام با مشکل مواجه نشوند.

 دبیرستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه پیش‌بینی کرد، مهر ماه امسال ۳۰ هزار و ۲۸۶ نوآموز کلاس اولی در استان راهی کلاس درس شوند.

کلوندی افزود: مهر سال گذشته ۳۱ هزار و ۹۸۳ کلاس اولی در مدارس استان ثبت‌نام شدند که ۱۶ هزار و ۷۵۶ نفر آنها پسر و بقیه دختر بودند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت
  • پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند