Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، در آستانه ولادت ثامن‌الحجج(ع) صلوات خاصه، زیارت امین الله و زیارت مختصر امام رضا(ع) در مساجد استان زنجان قرائت می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: به همت ستاد هماهنگی کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد و به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) صلوات خاصه و زیارت امین الله دوشنبه 31 خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در سطح مساجد استان زنجان قرائت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: همچنین سه شنبه اول تیر ماه نیز صلوات خاصه و زیارت مختصر امام رضا(ع) در مساجد سراسر کشور از سوی عاشقان آن حضرت قرائت خواهد شد.

 

وی به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متعدد در کانون های مساجد استان زنجان به مناسبت دهه کرامت اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه ها به صورت جشن های دهه کرامت در فضای باز مساجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد استان زنجان کانون های مساجد استان زنجان صلوات خاصه امام رضا ع مساجد استان زنجان صلوات خاصه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد

حجت‌الاسلام مهدی حسین‌زاده با اشاره به ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر بیان کرد: مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج عباس حیدرزاده و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی برگزار می‌شود.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: مراسم احیای دومین شب از لیالی پرفضیلت قدر در حرم بانوی کرامت نیز با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج حسن شالبافان و سخنرانی آیت الله حسینی خراسانی همراه خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده با اشاره به برنامه حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) در سومین شب از لیالی قدر گفت: مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج مهدی سلحشور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی میرباقری برگزار می‌شود.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه (س) عنوان کرد: ویژه برنامه‌های حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر به صورت زنده از شبکه استانی قم و شبکه دوم سیما به روی آنتن می‌رود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند
  • چرا شب قدر از هزار ماه با ارزش‌تر است / چه کار کنیم حقیقت لَیلَةُ ٱلقَدرِ را درک کنیم؟
  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • طنین کلام الله وحی در مساجد و حسینیه‌های میبد
  • شاعران گلستانی عیدانه های شعر خود را در حضور آیت الله نورمفیدی قرائت کردند
  • ویژه برنامه‌های لیالی قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)