Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@00:05:29 GMT

واکنش پرسپولیس به مذاکره با گل‌محمدی برای تیم‌ملی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۹۳۳۸

واکنش پرسپولیس به مذاکره با گل‌محمدی برای تیم‌ملی

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که آیا AFC پاسخی به درخواست باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون از محل پاداش‌های این تیم داده است یا خیر، گفت: متأسفانه فعلاً جوابی نداده‌اند، ولی ما هر روز پیگیر هستیم.

به گزارش تابناک ورزشی، «با توجه به اینکه در گذشته نیز باشگاه برای پرونده‌های دیگر بین‌المللی درخواست‌های مشابهی کرده بود و هر بار این درخواست با مخالفت AFC مواجه شده است، به نظر می‌رسد بار دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با این درخواست مخالفت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا راه حل دیگری برای پرداخت مطالبات کالدرون در نظر گرفته شده است؟»، شکوری در واکنش به طرح این پرسش خاطر نشان کرد: وظیفه ما در باشگاه پیگیری است و نباید ناامید شویم. خوشبختانه هواداران به خوبی درک کردند که در هفت هشت ماه گذشته سیلی از پرونده‌های بین‌المللی به سمت باشگاه جاری شده است. ان‌شاءالله با کمک هواداران این مشکل هم حل خواهد شد و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

وی در مورد اینکه آیا دلیل تأخیر در تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس مشکلات مالی است یا خیر، گفت: بحث تمدید قراردادها مالی نیست، ولی باید قبول کنیم طبیعی است بازیکنان ما به‌عنوان بهترین بازیکنان ایران و اینکه شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند، پیشنهادات خوبی داشته باشند. در تلاش هستیم با بازیکنان تمدید کنیم، ولی همانطور که گفتم باید قبول کنیم آنها پیشنهادات خوبی دارند. امیدواریم بازیکنان هم در این راه کمک کنند. تا پایان فصل زمان مانده است و ما در چهار جام مدعی هستیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: ما از بازیکنانی که قرار است تمدید کنند درخواست کردیم به باشگاه بیایند ولی این هم باید در نظر بگیریم که تیم‌مان هر چهار پنج روز یک بار بازی دارد و تمرکز بازیکنان نباید به هم بخورد. فکر می‌کنم با عرقی که بازیکنان دارند و باشگاه هم دوست دارد قراردادشان تمدید شود، این اتفاق رخ خواهد داد. البته نباید فراموش کنیم بعضی از رقبای صنعتی ما که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند و دیگر رقبای حوزه خلیج فارس پیشنهاد عجیب و غریبی به بازیکنان می‌دهند که این کار را سخت می‌کند.

شکوری درباره شایعاتی که پیرامون سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در تیم ملی و علاقه‌ فدراسیون فوتبال به حضور این مربی روی نیمکت تیم ملی مطرح می‌شود، توضیح داد: گل‌محمدی با پرسپولیس قرارداد دو ساله دارد و سرمربی ماست. ما افتخار می‌کنیم مربی با دانش ایرانی داریم که توانسته در سطح آسیا افتخارات بزرگی رقم بزند. گل‌محمدی مربی بسیار بادانشی است و در تاریخ 99/9/9 هم دو سال قرارداد او را تمدید کردیم و سرمربی ماست.

«آیا تماسی از فدراسیون فوتبال برای جلب رضایت باشگاه پرسپولیس در این زمینه گرفته شده است یا خیر؟»، وی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: خیر چنین بحثی اصلاً نبوده است. گل‌محمدی با ما قراردادش را دو ساله تمدید کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی یحیی گل محمدی تیم ملی فوتبال پرسپولیس انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی باشگاه پرسپولیس گل محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل

۱۱ بازیکن پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

به گزارش مشرق، بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهند شد.

این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم
  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • درخواست اوسمار از درویش؛ قرارداد با یاغی فراموش نشود!