Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:36:37 GMT

تاریخ شفاهی بسکتبال چهارمحال و بختیاری تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۹۴۰۰

تاریخ شفاهی بسکتبال چهارمحال و بختیاری تدوین می‌شود

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل ورزش و جوانان، حمید کریمی افزود: در این کتاب علاوه بر ارائه پیشینه بسکتبال در چهارمحال و بختیاری بخشی از مطالب به مصاحبه با پیشکسوتان، آرشیو تصاویر، معرفی قهرمانان، مربیان، افراد مؤثر و نقش شهرستان‌های مختلف در توسعه این رشته ورزشی اختصاص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: تهیه این کتاب با هدف حفظ گنجینه‌های مادی و معنوی ورزش استان انجام می‌شود و هزینه‌های مربوطه به تهیه آن نیز با تشکیل تیم اقتصادی در هیات بسکتبال استان و جذب حامیان مالی، تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حکیم‌آذر نیز در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان و مسوولان هیات بسکتبال استان گفت: اطلاعات و گنجینه‌های مادی و معنوی این ورزش رو به فراموشی است که باید جمع‌بندی شده و در اختیار نسل‌های بعدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حفظ اسناد و جلوگیری از محو شدن تاریخ ورزش استان به ویژه رشته بسکتبال یک وظیفه اجتماعی است، افزود: الگوسازی از قهرمانان اثرگذار این رشته ورزشی ضرورتی است که باید به آن توجه کرد چرا که بسکتبال به‌ عنوان یک عامل هویت‌ساز اجتماعی برای چهارمحال و بختیاری شناخته می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به ‌عنوان یکی از قطب‌های بسکتبال کشور شناخته می‌شود و هم‌اکنون سه نفر از اعضای تیم ملی بسکتبال از ورزشکاران این استان هستند.

برچسب‌ها بسکتبال چهارمحال وبختیاری تاریخ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال چهارمحال وبختیاری تاریخ بسکتبال چهارمحال وبختیاری تاریخ چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود