Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (دوشنبه)  خبرنگار ایرنا هلال احمر فلسطین با بیان این خبراعلام کرد که کادر اورژانس با ۲۱ مصدومیت مواجه شد که ۱۲ نفر از آنها با بمب های گاز کلر دچار حالت خفگی شده بودند و همگی به درمانگاه منتقل شدند.

در اثر حمله نیروهای رژیم صهیونیستی، منطقه «جبل فصیح» شاهد فعالیتهای گسترده جوانان شهر بیتا است که از عصر یکشنبه تا اواخر شب ادامه داشت و در آن واحد های کوشوک «لاستیک خودرو» تعداد زیادی لاستیک را آتش زدند و از لیزر و بلندگو برای ایجاد وضعیت ناخوشایند و سردرگمی برای شهرک نشینان و سربازان اشغالگر استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر «بیتا» چندین هفته است که شاهد درگیری های روزمره در منطقه « جبل فصیح» بین سربازان اشغالگر و جوانان فلسطینی است و با شدت یافتن این درگیری ها در شب  تلاش می کنند تا شهرک نشینان را از این مکان اخراج کنند.

در طی این درگیری ها ۴ جوان فلسطینی کشته و صدها نفر زخمی شدند همچنین منطقه «بیت دجن» در شرق نابلس نیز شاهد جرقه فعالیت های سردرگمی شبانه شهرک نشینان بوده است.

سردرگمی شبانه صهیونیست ها  شیوه جدیدی از مقاومت مردمی در کرانه باختری است که هدف آن اخراج شهرک نشینان به ویژه از مناطق شهرک نشینی است که اخیراً در کوه های کرانه باختری تأسیس شده اند، اقدامی که خشم رژیم صهیونیستی را برانگیخته است.

«موسی حمایل» معاون شورای  شهر بیتا تأکید کرد که نهادها و فعالان این شهر هفته ها سه روش را در مقابل جاه طلبی های اشغالگران و ساخت شهرک ها در منطقه جبل صبیح به کار می گیرند.

حمایل اظهار داشت که اولین روش در مقابله با اشغالگران و شهرک نشینان استفاده از سه شکل مقاومت روزمره ، سردرگمی شبانه ، آتش زدن لاستیک و لیزر است.

  حمایل با اشاره به اینکه زمین های شهر بیتا با زیتون کشت شده و رها نشده است، تاکید کرد که نهادهای این شهر با نگه داشتن زمین و عدم اجاره  به شهرک نشینان برای ساخت مناطق مسکونی با اشغالگران مبارزه می کنند.

وی گفت که روستاییان نیز به روش دیگری عمل می کنند به این صورت که به بازسازی جمعیت منطقه و باز کردن جاده ها با بولدوزر می پردازند.

در همین حال روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» تأکید کرد که آنچه حماس در مرز غزه آغاز کرد اکنون در نزدیکی شهرک صهیونیستی «ایویتار» به عنوان بخشی از مبارزات مداوم ساکنان روستا اتفاق می افتد.

یدیعوت اذعان کرد که جوانانی که لاستیک می سوزانند و بمب های دست ساز پرتاب می کنند باعث انفجارهای قوی می شوند، آنها همچنین با مشعل های لیزری و چراغ قوه های قدرتمند چشمان نیروهای اشغالگر در منطقه جبل صبیح را نشانه می گیرند.

برچسب‌ها کرانه باختری نوار غزه رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرانه باختری نوار غزه رژیم صهیونیستی کرانه باختری نوار غزه رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی کرانه باختری شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی از اولین ساعت بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری هم یورش برد که در نتیجه یک جوان به ضرب گلوله آنها در اریحا به شهادت رسید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،نظامیان رژیم اشغالگر قدس همزمان با یورش به  اردوگاه عقبه جبر در اریحا، به اردوگاه عین السلطان هم حمله کردند.

یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باخترینگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاب

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به اردوگاه  عقبه جبر در اریحا واقع در کرانه باختری یورش بردند که جوانان مبارز به مقابله با آنها پرداختد.

تیراندازی جوانان مبارز به سمت نظامیان متجاوز صهیونیست در نابلس

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه به اطراف منطقه قدیمی نابلس در کرانه باختری یورش بردند که با ایستادگی جوانان مبارز روبرو شده و هدف تیراندازی قرار گرفتند.

شهادت یک فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به شهر اریحا

شادی عیسی جلایطه شهروند فلسطینی در جریان یورش نظامیان به شهر اریحا هدف گلوله آنها قرار گرفت و به شهادت رسید.

هلاکت یک نظامی صهیونیست در کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی خود در کرانه باختری اشغالی بر اثر شدت جراحات وارده اعتراف کرد. این نظامی در درگیری با جوانان مبارز فلسطینی و هنگام تجاوز اشغالگران به اردوگاه نورشمس طولکرم به شدت زخمی شده بود.

یورش اشغالگران به غرب نابلس

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به شهرک دیرشرف در غرب نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی یورش بردند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری