Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:05:29 GMT

دعوت فدراسیون بلاروس از تیم ملی فوتسال ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۹۷۴۰

دعوت فدراسیون بلاروس از تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش ایرنا و از فدراسیون فوتبال، «لیلا یارمحمدی» رئیس دپارتمان فوتسال درخصوص برنامه ها و اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال تا شروع رقابت‌های جام جهانی لیتوانی ۲۰۲۱ عنوان کرد: با توجه به ارائه برنامه های کادر فنی تیم ملی اردوهای آماده سازی ملی پوشان به صورت منظم در حال برگزاری و پیگیری است. تا پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر بازیکنان دو مرحله اردوی تدارکاتی را به ترتیب در تاریخ های ۲ تا ۶ تیرماه و ۹ تا ۱۵ تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: مسابقات لیگ برتر فصل از روز پنجشنبه ۷ مردادماه مصادف با عید سعید غدیرخم آغاز می شود. برهمین اساس بازیکنان از ۱۵ تیرماه لغایت ۲۲ مردادماه در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گیرند. بعد از پایان هفته چهارم طبق برنامه‌ای که کادر فنی تیم ملی فوتسال به ما ارائه کرده، بلافاصله از ۲۲ مردادماه تا پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی اردوی آماده سازی ملی پوشان در تهران پیگیری می شود. برنامه اردوهای تیم ملی فوتسال به صورت مدون برگزار می شود.

رئیس دپارتمان فوتسال از دعوتنامه فدراسیون بلاروس برای انجام دو بازی دوستانه خبر داد و گفت: فدراسیون فوتبال از تیم ملی فوتسال کشورمان دعوت کرده از ۶ تا ۱۰ شهریور ماه تا برای انجام دو دیدار دوستانه به این کشور سفر کند. فدراسیون فوتبال در حال پیگیری و برنامه ریزی برای برگزاری این دو بازی تدارکاتی است و در صورت قطعی شدن این امر، از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

یارمحمدی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه پروازی که فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا) به ما ارائه کرده است، تیم ملی فوتسال ۹ سپتامبر (۱۸ شهریورماه) به محل برگزاری مسابقات جام جهانی اعزام می شود.

گفتنی است، نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه ششم این رقابتها با آرژانتین، آمریکا و صربستان هم‌گروه است.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فیفا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فیفا لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فیفا فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال جام جهانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال خیابانی در‌ ایران زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا با برگزاری دوره‌ای وبینارهای خود با کشورهای عضو در خصوص آخرین وضعیت توسعه و پیشرفت فوتبال که با حضور مسؤولان هر یک از فدراسیون‌ها برگزار می‌شود اطلاعات لازم را به‌روزرسانی می‌کند.

در این جلسه مجید جلالی، رئیس کمیته توسعه و پیشرفت به همراه علی تار‌قلی‌زاده سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون با مدیران ارشد تحقیق و توسعه فیفا گفت‌وگو داشتند.

صحبت‌های مطرح شده بین آنها در هفت محور بود که به برنامه‌های جاری و آتی فدراسیون فوتبال ارتباط داشت.

جلالی در این جلسه به تشریح آخرین وضعیت کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون پرداخت که در حال بسترسازی مناسب و حرفه‌ای برای تمام رده‌های فوتبال و بخش‌های مختلف آن است. همچنین طرح مربوط به فوتبال خیابانی که از سوی فیفا در حال پیگیری است نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در حال حاضر برنامه‌های فشرده‌ای در این زمینه در کمیته توسعه و پیشرفت طراحی شده که با کمک یکی از شرکت‌های صاحب سبک در حال اجراست.

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران برنامه‌های بلندمدت فوتبال پایه در کشور را با تعیین اهداف مربوط تا ۱۴۱۴ هجری شمسی بیان کرد و آن‌ها را شرح داد. همچنین درباره آخرین وضعیت تیم‌های ملی در سطح پایه نیز بحث و تبادل نظر شد تا مدیران فیفا نیز در جریان اقدام‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف مرتبط با پیشرفت فوتبال در فدراسیون فوتبال ایران قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • وزیر ورزش: حمایت از فوتبال یک اصل اساسی است
  • اتحادیه اروپا برای واردات غلات از روسیه و بلاروس، تعرفه وضع می‌کند
  • فوتبال خیابانی در‌ ایران زنده می‌شود
  • اعلام برنامه‌های فوتبال پایه ایران تا سال ۱۴۱۴ به فیفا