Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@09:29:25 GMT

کار سخت پرسپولیس در مسیر قهرمانی لیگ!

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۹۸۵۳

کار سخت پرسپولیس در مسیر قهرمانی لیگ!

پرسپولیس بعد از فتح سوپرجام در حالی خود را برای لیگ برتر آماده می‌کند که در اولین دیدار خود باید به مصاف مس رفسنجان برود.

 به گزارش برنا؛ شاگردان یحیی گل محمدی که پس از فتح سوپرجام روحیه خوبی به دست آورده‌اند، این هفته باید در رفسنجان مهمان مس این شهر باشند و بازی حساسی را برگزار کنند. پرسپولیس در کورس قهرمانی با سپاهان است و به هیچ وجه نمی‌خواهد امتیازات حساس بازی های باقیمانده را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها در بازی رفت و در ورزشگاه آزادی با تک گل جلال حسینی در نیمه دوم از سد مس رفسنجان گذشتند اما حالا کار سختی در خانه حریف دارند.

مس رفسنجان بعد از باخت پرگل مقابل سپاهان و حرف و حدیث هایی که در آن بازی ایجاد شد، مقابل مدافع عنوان قهرمانی انگیزه‌های بسیار زیادی دارد و شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند یقه پرسپولیس را در شهر خود بگیرند. پرسپولیس بعد از تقابل با مس رفسنجان هم باید بازی برگشت خود را مقابل گل گهر و شاگردان امیر قلعه‌نویی در تهران برگزار کند. همان طور که می دانید پرسپولیس در بازی رفت 5 گل به گل گهر سیرجان در خانه حریف زده بود.

در این راستا شنیده می شود در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان یحیی گل محمدی قصد دارد دوباره از زوج اصلی خط حمله پرسپولیس یعنی آل کثیر و مغانلو استفاده کند و عالیشاه احتمالا نیمکت نشین می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی بازی پرسپولیس ورزشگاه آزادی عنوان قهرمانی گل محمدی پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی سوپرجام مس رفسنجان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس

والورده در بهترین زمان ممکن، دویست و پنجاهمین بازی خود برای رئال مادرید را انجام داد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با حضور در جدال دیشب، فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها دست یافت. این هافبک اروگوئه‌ای و  25 ساله از سال 2018 برای رئال مادرید توپ می‌زند و تا به این لحظه موفق به ثبت آمار ۲۰ گل و ۲3 گل برای کهکشانی‌ها شده‌است. 1 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی لالیگا، مهم‌ترین دستاوردهای والورده در رئال مادرید بوده‌است.

تقدیر پرز از والورده به مناسبت انجام ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان