Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پیامی؛ انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران را تبریک گفت.

به گزارش برنا؛  متن پیام محمود امانی طهرانی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

حضرت آیت الله جناب آقای سید ابراهیم رئیسی( دام عزه)

ریاست محترم جمهور منتخب ایران اسلامی

با اهدای سلام و تحیت

ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و برای اعتلای ایرانی قدرتمند، کارآمد و تاثیرگذار در عرصه های مختلف داخلی و خارجی با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، جلوه ای دیگر از مردم سالاری دینی را در معرض دید جهانیان قراردادند که مایه افتخار و مباهات هر ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن سپاس و قدردانی از مشارکت مردم عزیز ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب شایسته حضرت عالی را برای تصدی این مسئولیت عظیم شادباش عرض نموده، موفقیت و سربلندی جناب عالی را در طی این طریق خطیر از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امید است شورای‌عالی آموزش وپرورش، به عنوان قدیمی‌ترین نهاد آموزش و پرورش نوین کشور، که گرامی داشت یکصدمین سال تاسیس آن با آغاز دوره ریاست جناب‌عالی بر آن مقارن شده است، از موهبت حضور و هدایت حضرت عالی بهرۀ وافری داشته باشد و بر سرمایۀ گرانقدر این شورا که همان اصالت، اتقان و استقلال است، افزوده شود. ان شاءالله

محمود امانی طهرانی - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ایران اسلامی مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات انتخابات آموزش و پرورش استقلال محمود امانی ایت الله رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی از حمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه رئیس جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات «وعده صادق» را تقدیم نمود.  

امیر سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است:

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی

ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق «وعده صادق» فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت‌های حکیمانه جناب عالی به عنوان رئیس این شورا، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه‌ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله‌ور ساختند.

بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیرو‌های مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امداد‌های الهی به نمایش گذارد و بفرموده جناب عالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

برخود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • با مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیسی با مهدی المشاط
  • رئیسی: ابتکارات یمن معادلات را به نفع غزه رقم می‌زند / یمن: عملیات وعده صادق تکرار انقلاب بود
  • رئیسی: ابتکارات یمن معادلات را به نفع غزه رقم می‌زند/ یمن: عملیات وعده صادق تکرار انقلاب بود
  • رئیسی: ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد