Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل چهارم مجموعه پرمخاطب «مظنون» چهارشنبه دوم تیرماه، از شبکه تماشا آغاز به پخش خواهد کرد، دیگر سریال شبکه تماشا «پیک سحر» با بازی به یادماندنی مرحوم جمشید مشایخی است.

به گزارش روابط عمومی شبکه تماشا، این شبکه تا امروز سه فصل پیشین مجموعه مظنون را پخش کرده بود و بعد از یک وقفه کوتاه مدت بعد از پایان فصل سوم این مجموعه، چهارمین فصل مجموعه مظنون که به طور اختصاصی برای این شبکه دوبله و آماده‌سازی شده را از چهارشنبه همین هفته به روی آنتن می فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فصل مجموعه در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. داستان این فصل با پیدا شدن رقیبی جدید برای ماشین و تقابل بین ماشین و دستگاه جدید ادامه پیدا می کند. رقیبی که رگه‌هایی منفی هم دارد و برعکس ماشین هدفش تنها کمک به مردم و انسان ها نیست. این فصل نیز مانند فصول پیشین این مجموعه ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش خواهد شد و در ساعات ۵، ۱۱ و ۱۷ روز بعد هم برای علاقمندان بازپخش خواهد شد.

بازگشت «پزشک دهکده» به تلویزیون

مجموعه پزشک دهکده از تاریخ یکم تیرماه در ساعت ۲۲ روانه آنتن شبکه تماشا خواهد شد. این مجموعه اولین بار در سال ۱۹۹۳ در سطح جهان و در سال ۱۳۸۳ از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران هم پخش شد. سریال پزشک دهکده داستان پزشکی زنی است که پس از تکمیل تحصیلات پزشکی و ناکامی در یافتن شغل به دهکده ای کوچک می رود تا خود را در این حرفه ثابت کند.

دیگر سریال شبکه تماشا که برای تابستان در نظر گرفته شده سریال پیک سحر با بازی به یادماندنی مرحوم جمشید مشایخی  است. پخش این سریال از دوشنبه سی و یکم خردادماه در ساعت ۲۴ آغاز شده است. پیک سحر توسط خسرو ملکان در سال ۱۳۶۹ کارگردانی شده و علاوه بر استاد جمشید مشایخی مرحوم  اسماعیل داورفر، مرحوم  احمد قدکچیان  و مرحوم پروین سلیمانی هم از بازیگران این مجموعه تلویزیونی بودند. این مجموعه به داستان مش رحمان رفتگر محله می پردازد که برای تهیه جهیزیه دخترش نیازمند پول است، اما راضی نیست از هر راهی این پول را به دست بیاورد. این سریال در ساعات ۶ و ۱۲ روز بعد تکرار خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمشید مشایخی شبکه تماشا پزشک دهکده خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با پخش سریال پرتماشاگر نون خ ۵ از شبکه اول سیما، تصویر سلفی بازیگران این سریال در اتاق گریم مورد توجه کاربران قرار گرفت. فصل پنجم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی از ۱۵ فروردین روی آنتن شبکه یک سیما رفت و به زودی به پایان راه می رسد.

کد خبر 846331 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • ۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!
  • قصه یک معدن پرماجرای طلا! | آمار عجیب محبوبیت نون خ
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • افزایش تعداد مراقبین سلامت/ تقویت شبکه سلامت کشور