Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:16:59 GMT

یورو ۲۰۲۰| مولر؛ غایب دیدار آلمان با مجارستان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۰۰۴۸

یورو ۲۰۲۰| مولر؛ غایب دیدار آلمان با مجارستان

مهاجم کهنه‌کار تیم ملی فوتبال آلمان بازی آخر این تیم در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال آلمان در حالی خود را آماده رویارویی با مجارستان در دور پایانی مرحله گروهی شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا می‌کند که طبق اخبار منتشر شده،  یواخیم لو برای این دیدار هافبک بایرن مونیخی‌اش را در اختیار نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه معتبر «بیلد» آلمان مدعی شده که توماس مولر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در بازی با مجارستان غایب خواهد بود و در صورت صعود تیم تحت‌هدایت یواخیم لو، بازی مرحله یک‌هشتم نهایی را هم از دست خواهد داد.

یورو 2020| هافبک اسکاتلند کرونایی شد و بازی با کرواسی را از دست داد

مولر که در برتری 4 بر 2 آلمان مقابل پرتغال پرتلاش ظاهر شد، در بازی چهارشنبه شب مانشافت مقابل مجارستان غایب خواهد بود، دیداری که آلمان‌ها برای اینکه خیال خود برای صعود از گروه F یورو 2020 را راحت کنند، نیاز به کسب برد دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان کشورمان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام تهران رفت.   شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مغلوب کرد و در مجموع بازی‌های این مرحله ۲ بر صفر از حریف پیش افتاد.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویل چری از شهرداری گرگان با ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن این دیدار بود.   بازی نخست دو تیم در این مرحله هم با برتری ۸۴ بر ۵۹ شهرداری به پایان رسیده بود.    بازی‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال بصورت ۳ پیروزی از ۵ بازی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • گزارش: چرا ناگلزمان به بایرن مونیخ نه گفت
  • افزایش کم سابقه صادرات تسلیحات آلمان در سال ۲۰۲۴