Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@09:28:52 GMT

مهارت آموزي 47 هزار سرباز در حوزه کشاورزي

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۰۰۷۴

خبرگزاری آریا- مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح از ارائه آموزش به 47 هزار سرباز علاقه‌مند در حوزه مهارت کشاورزی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی به تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح اشاره کرد و اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی هر ساله تعدادی از کارکنان وظیفه علاقه‌مند مناطق روستایی کشور را در حوزه مهارت کشاورزی آموزش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در سال 1399 تعداد 47300 نفر به تفکیک 21285 نفر در بخش باغبانی، 13717 نفر دام و طیور، 4730 نفر شیلات و آبزیان 4257 نفر زراعت و 3311 نفر در بخش صنایع تبدیلی، به ترتیب در آجا 21285 نفر، در سپاه 10879 نفر، در ناجا 13717 نفر و در وزارت دفاع 1419 نفر آموزش دیده‌اند.
مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان این مطلب که آموزش‌ها در سال 1400 استمرار دارد تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های بعمل آمده در نظر است در سال 1400 تسهیلات لازم برای اشتغال گروهی از افراد فوق فراهم شود؛ همچنین بر اساس تفاهمنامه سه جانبه بین جهاد کشاورزی، پلیس راهور و قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، آموزش و اخذ گواهینامه تراکتور برای افراد علاقه‌مند نیز پیش‌بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر آموزش راه‌اندازی گلخانه‌های هوشمند نیز به موضوعات آموزش اضافه شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهارت آموزی سرباز مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند