Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در اردوی استقلال اتفاقات عجیبی رخ داد و فردی طلبکار با در دست داشتن حکم جلب مرادمند راهی هتل محل اقامت استقلال شد

محمدحسین مرادمند مدافع تیم استقلال لحظات پر التهابی را در اردوی این تیم پیش از بازی با پدیده پشت سر گذاشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، ساعتی پیش بود که وکیل و طلبکار محمد حسین مرادمند با حکم جلب و یک مامور نیروی انتظامی به هتل استقلال مراجعه کرد تا محمد حسین مرادمند را بازداشت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق فرهاد مجیدی خواستار پیگیری موضوع شد و در این بین نصرالله عبداللهی با مسئولان باشگاه تماس گرفت و خواستار پیگیری موضوع شد. سرپرست تیم استقلال در این تماس خواستار حل مشکل از سوی باشگاه شد اما ظاهرا مدیریت این باشگاه به عبداللهی اعلام کردند فرد طلبکار باید به باشگاه مراجعه کند تا در اولین فرصت از مطالبات مدافع این تیم طلب فرد طلبکار را پرداخت کند.

از آنجا که این موضوع مورد پذیرش وکیل طلبکارِ حسین مرادمند قرار نگرفت او همچنان خواستار بازداشت مدافع استقلال شد اما در نهایت سرمربی آبی پوشان به این فرد اعلام کرد فردا چک شخصی خود را به وی خواهد داد.

سرمربی تیم استقلال طی مذاکرات خود به وکیل طلبکار استقلال اعلام کرد تا فردا چک شخصی خود را به وی ارائه می‌کند و همین موضوع باعث شد تا موضوع بازداشت مدافع آبی پوشان منتفی شود. قرار است سرمربی تیم استقلال فردا در نشست با این فرد بدهی مرادمند نشستی را برگزار کند.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:15 به مصاف پدیده می رود.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهران کاظمی؛ حسن روشن اگر الان بازی می کرد، گران ترین فوتبالیست می شد باشگاه پرسپولیس: آقای خطیبی، این مهمل‌ بافی ها برای‌ شما تبعات خواهد داشت! ملیت سرمربی جدید تیم ملی عراق فاش شد/ کی روش به بغداد نزدیک است؟ جریمه سنگین در انتظار ویدال و مدل؛ 6 بازیکن تیم ملی شیلی، چند زن برزیلی را به هتل دعوت کردند برابری با رکورد تاریخ ایتالیا؛ تیم مانچینی به رکورد 30 بازی پیاپی بدون شکست رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر اساس اخباری که از روز گذشته مطرح شده بود فرهاد مجیدی یکی از گزینه های تراکتور برای جانشینی پاکو خمز بوده است و قرار بود امروز این مذاکرات جدی شود.

به نقل از اطلاعات در همین زمینه برخی منابع خبر داده اند که مجیدی امروز (چهارشنبه) به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است و گفته است که در ایران فقط برای استقلال سرمربی گری خواهد کرد.

البته مدیران تراکتور نه مذاکره با مجیدی را تائید کرده اند و نه خبر پاسخ منفی وی را.

از یحیی گل محمدی به عنوان دیگر گزینه تبریزی ها نام برده می شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896335

دیگر خبرها

  • حسینی یک جلسه محروم شد، مرادمند ۱۰۰ میلیون تومان جریمه
  • حسینی محروم شد، استقلال و مرادمند جریمه!
  • محرومیت یک جلسه‌ای حسین حسینی؛ مرادمند جریمه نقدی شد
  • محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی