Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر خلبان حامد محمدزاده عصر امروز دوشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور تعدادی از بستگانش و نیروهای نظامی و انتظامی در بجنورد تشیع و در گلزار شهدای این شهر در حاشیه بارگاه ملکوتی عباس ابن موسی بن جعفر (ع) موسوم به معصوم زاده به خاک سپرده شد.
این خلبان جوان بجنوردی متولد ۱۳۶۹ هجری شمسی و دانش آموخته کشور چین بود که در سال 99 همزمان با همه گیری ویروس کرونا به کشور بازگشت و در شرکت هواپیمایی آموزشی فراسپهر ایرنیان در بجنورد مرکز خراسان شمالی مشغول به کار شد و معاونت عملیات این شرکت را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عصر روز گذشته براثر سقو یک فروند هواپیمای آموزشی وابسته به شرکت فراسپهر در هنگام بازگشت از شهر کلاله در استان گلستان در 50 مایلی فرودگاه بجنورد و در روستای رباط قره بیل شهرستان گرمه سقوط کرد که در این حادثه جواد فیروزکوهی رییس این شرکت و حامد محمدزاده معاون عملیات آن جان خود را از دست دادند.
پس از سقوط این هواپیمای آموزشی تیم بررسی سانحه هوایی سازمان هواپیمایی کشور به برای بررسی دلایل بروز این سانحه به استان خراسان شمالی سفر کردند و تاکنون دلیل این حادثه باز گو نشده  است.

اواخر فروردین ماه امسال هم یک فروند هواپیمای آموزشی ۲ نفره  وابسته به این شرکت به هنگام بازگشت از شاهرود به علت کمبود سوخت در جاده کنار فرودگاه جاجرم خراسان شمالی که باند آن بسته بود، فرود آمد که خسارت جانی در بر نداشت، ولی به این هواپیمای آموزشی خسارت زیادی وارد شد.

برچسب‌ها بجنورد مراسم تشییع سقوط هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری خراسان شمالی سانحه هوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مراسم تشییع سقوط هواپیما بجنورد مراسم تشییع سقوط هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری خراسان شمالی سانحه هوایی هواپیمای آموزشی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ با توجه به موفقیت آمیز بودن پخت و عرضه نان و آرد کامل در شهرستان بجنورد طبق مصوبات کارگروه شهرستانی به واحد‌های خبازی آزاد آرد کامل تحویل و از امروز پخت نان کامل در این واحد‌ها شروع شد.
آرد کامل آردی است که درصد سبوس گیری آن ۴ درصد بوده و سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری بدن میباشد.
کارگروه آرد ونان کامل استان در حال پیگیری برای عرضه نان کامل در واحد‌ها خبازی یارانه‌ای نوع یک و دو در استان خراسان شمالی بوده و به زودی در کلیه واحد‌های خبازی استان این نان عرضه می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم)
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • خرید جت شخصی در ایران؛ بررسی افسانه‌ها و واقعیت‌ها
  • مشتری جت های شخصی در ایران چه کسانی هستند؟ | ۲۵۰ هواپیمای شخصی در ایران